3 pogreške koje vjerojatno radite na Instagramu!
Vjerojatno i sami znate da bi Instagram trebao biti veliki marketinški prioritet vašeg salona. Da li zbog činjenice što 96% beauty brandova već koristi Instagram? Ili zbog 42% potrošača koji pod utjecajem društvenih mreža odluče gdje će potrošiti svoj novac? Ili je možda samo to što ste uočili da vaša konkurencija „rastura“ na Instagramu?
Nije važnan razlog, bitno je osvjestiti koliko je važno imati nevjerojatan Instagram profil kao i vjerne pratitelje. No, možda još uvijek ne vidite da preko njega dolaze narudžbe? Ili vam je premalo lajkova i komentara? Možda vaši pratitelji ne reagiraju tako brzo kao što ste mislili da hoće.
Voditi uspješan Instagram profil nije jednostavno, pogotovo ako to radite uz svoj posao. Kako bi vas malo potakli u korištenju Instagrama izvukli smo 3 najčešće pogreške koje saloni rade na Instagramu, a koje ih koštaju potencijalnih pratitelja, narudžbi i na kraju novca.
Pogreška br. 1: Ne usmjeravate svoje pratitelje da poduzmu akciju
Da, kad pomislite Instagram onda su u pitanju slike. Vaši klijenti vole vidjeti najnovije boje za kosu i nasmiješena lica vašeg osoblja. Ali na kraju, sve je u stvaranju lojalnog praćenja i pretvaranju tih ljudi u vjerne klijente. Čini se da neki saloni zaboravljaju na tu činjenicu i ne koriste svoju dragocjenu stranicu profila kako bi uvukli ljude u svoj salon. Evo kako to učiniti.
SAVJET: STAVITE LINK NA SVOM INSTAGRAM PROFILU KAKO BI KLIJENTI KLIKNULI I OTIŠLI NA VAŠU WEB STRANICU I NARUČILI SE!
Ako više volite online rezervacije, povežite svoje klijente sa svojim webom za rezervaciju termina. Ako vidite da klijenti žele vidjeti popis vaših usluga i cijene, povežite ih na tu stranicu!
SAVJET: UVJERITE SE DA SU ADRESA, E-MAIL I BROJ TELEFONA AŽURIRANI I DOSTUPNI KAKO BI VAS VAŠI KLIJENTI KONTAKTIRALI.
BONUS SAVJET: BUDITE SIGURNI DA JE VAŠA STRANICA OPTIMIZIRANA JER VEĆINE KLIJENATA DOLAZI DO VAS PREKO MOBITELA.
Pogreška br. 2: Sve vaše slike nisu brendirane i niste dosljedni
Ne podcjenjujte količinu Insta-skrolanja koja se događa na Instagramu! Vaši pratitelji su bombardirani slikama i morate se osigurati da se vaše ‘ne samo ističu, nego povećavaju vašu vidljivost svaki put kada objavite postove.
SAVJET: NAPRAVITE SVOJ FOTO STIL PREPOZNATLJIV U MORU DRUGIH.
Pogledajte snimke iz Bleach Londona, dolje niže!
Ne samo što ove slike izgledaju fantastično, već slijede određenu estetiku dizajna (šarene, krupni planovi, određene poze) zbog kojih pratitelji odmah kažu “Da, ova slika dolazi iz Bleach”.
SAVJET: U SVAKOM POSTU STAVITE SVOJU BOJU SVOG BRANDA.
Dio vašeg vizualnog brenda nije samo vaš logotip, već vaš stil pisanja, vaš stil slike i vaše boje (za one koji žele saznati više, uskoro će naš vodič za brendiranje salona biti u opticaju). Drugi način da vaše Instagram slike ojačaju vaše poslovanje je da uvijek u njih uključite svoje boje u obliku teksta, pozadine, slika itd.
BONUS SAVJET: UKLJUČITI LOGO ILI NE?
Dva su načina ili da logo bude na dnu stranice ili da ga nametnete u šarenim bojama tako da dominira objavom. No, postoji i ZA i PROTIV ove ideje.
Pozitivno: To je dobar način da se vaše slike odmah prepoznaju da dolaze od vas.
Negativno: Vaše slike izgledaju korporativno i poslovno, što možda može izazvati kod ljudi pomisao da gledaju oglas.
Naš prijedlog: Isprobajte oboje, barem mjesec dana, i pogledajte kakvu ćete reakciju dobiti.
Pogreška br. 3: Ne slijedite lokalnu marketinšku strategiju
Istina je da Instagram profil vašeg salona (u 97% slučajeva) ima “najbolju” vrstu pratitelja koji komuniciraju s vama. Oni se nalaze na vašem ciljnom tržištu (dob, spol, stil života itd.) i nalaze se na vašem zemljopisnom području. Ono što vrijedi za vaš salon, neće vrijediti za salon u centru Londona, na Trešnjevci ili na rivi u Zadru. Zato vaša Instagram strategija mora imati za cilj privlačenje pravih vrsta ljudi. Evo kako:
1) Označite sve svoje slike na svojoj lokaciji
2) Lajkajte i pratite ljude koji su se prijavili na vašoj lokaciji
3) Pratite i komunicirajte s ljudima koji su nedavno bili na mjestima u blizini vaše tvrtke
4) Koristite prave hashtagove za mikro ciljanje klijenata – gradski hashtagovi – hashtagovi za kosu popularni u vašem području – hashtagovi koji bi mogli biti povezani sa interesima vaših klijenata
5) Uključite se u lokalne događaje i kako biste svoj salon istakli kao gradsku “znamenitost”.
6) Udružite se s lokalnom tvrtkom kako biste ju lokalno promovirali (primjerice, promovirajte proizvode), i tako dobijete još veću vidljivost.
Ako vam je i dalje panika oko Instagrama, javite se pa ćemo naći rješenje!
Autor: Natalija Crnički, vlasnica Salonize koja se nakon dugogodišnjeg rada u školi otisnula u poduzetničke vode. Smatra da se svaki problem može riješiti pa ma kako kompliciran bio.