Koristite li Google za svoje oglašavanje?
Ako je odgovor pozitivan, ovaj vam blog dobro dođe da provjerite kako radite.
Ako je odgovor negativan, onda je vrijeme da krenete, pa neka vam ovo bude poticaj!

Surfajući po webu bila sam iznenađena koliko salona, ali i ordinacija nema web stranicu. No, ako je i imaju i to dizajnerski odlično napravljenu ni to nije dovoljno za visoki rang na Googlu. Jer ako vas se ne može naći na webu, lijep dizajn vaše stranice pada u vodu.

No, to je nešto što možete poboljšati primjenom SEO (iliti optimizacijom web stranice, eng. Search engine optimization). To znači da možete postaviti svoju web stranicu na način koji vodi do rangiranja prve stranice na Googlu (ima još tražilica, ali kod nas je najpopularnija ova). Mala opaska: Jeste li znali da prva tri salona s web stranicama na Googlu dobivaju 80% cjelokupnog internetskog prometa?

Pa, koji su to savjeti?

1. Pronađite svoj trenutni poredak na Googlu.
Ovaj korak je lagan. Idite na Google i pokušajte pronaći vaš salon onako kako bi vas tražio klijent.

Npr. frizerski salon Zagreb centar, Kozmetički salon Zagreb zapad, Tretmani lica i masaža Split, Studio za uređenje noktiju Rijeka i sl.

Kakav je rezultat? Jeste li na prvoj stranici? Mnogi će klijenti kada kliknu na vašu web stranicu čak pokušati i rezervirati termin. Sada kada ste svjesni gdje ste na Googlu, možemo krenuti dalje.

2. Provjerite kako izgleda vaša web stranica na mobilnom telefonu.
Danas su svi na mobitelima i svi sve pretražuju preko mobitela i svakodnevno pregledavaju web. Više od 60% svih vaših posjetitelja na mreži pregledavaju vašu web stranicu sa pametnog telefona ili tableta. Morate biti sigurni da je vaša web stranica prilagođena i pametnom telefonu!

Ukoliko to nije tako, posjetitelji će vrlo brzo napustiti takvu stranicu kako bi potražili drugu, što znači da gubite potencijalnu zaradu. I Google smatra da je „prijateljstvo vaše stranice s mobilnim uređajem“ jedan od važnijih faktora koji određuje vaš rang.

3. Napišite dobre naslove.
Razmislite koje termine, riječi koriste vaši potencijalni klijenti za pretraživanje vaših usluga ili proizvoda. Primjenom popularnih pojmova za pretraživanje na vašem web mjestu primijetit ćete da ste na listi rezultata pretraživanja rangirani više.

Još jedan dobar način kako ćete saznati koji se pojmovi za pretraživanje najčešće koriste je pomoću alata za planiranje ključnih riječi Google SEO-tool keyword planner (na hrvatskom jeziku). Ovdje možete unijeti različite pojmove za pretraživanje da biste vidjeli koliko često se unose u Google. Ne zaboravite vidjeti i vašu konkurenciju za određivanje pojmova za pretraživanje.

Ako je velika konkurencija za „Frizerski salona“ ili „Kozmetički salon“, možda je bolje upotrijebiti pojam za pretraživanje „Frizura“ ili „Njega kože“ i sl. za vaš salon.

Nakon što pronađete prave pojmove za pretraživanje, pokušajte ih uključiti na različita mjesta na vašoj web lokaciji. Koristite i pojmove za pretraživanje u svom meta opisu: Meta opis je kratak sažetak svake stranice koji se sastoji od 150 do 160 znakova. Meta-opis nije vidljiv na vašoj web stranici, ali će se prikazati u rezultatima Google pretraživanja.

4. Uredite lokaciju svojeg salona na Googlu.
To možete učiniti u roku od 10 minuta. Neka vas klijenti odmah požele posjetiti!

5. Optimizirajte profil svog salona na društvenim mrežama.
Jeste li znali da, osim Facebok poslovnog profila, možete stvoriti i Google+, Instagram, Pinterest ili Twitter račun? Stvaranjem tih računa poboljšat ćete svoje rang na Googlu. Nakon što otvorite te račune (samo pazite nisu svi za sve djelatnosti) imajte na umu slijedeće.

Na svim platformama je određeno polje na kojem ćete opisati svoju djelatnost tj. svoj salon. Iskoristite ovu opciju i dodajte nekoliko relevantnih ključnih riječi u opisu. Nemojte se bojati napisati podulji opis. Unesite svoje kontakt podatke na ovim platformama što je detaljnije moguće. Dodajte i važnu ključnu riječ. Postavite nekoliko lijepih slika vas, vaših djelatnika i vašeg salona na mrežu. Ljudi žele poslovati s ljudima, pokažite to na vašoj web stranici.

Klikom na ovaj link https://smo.knowem.com možete provjeriti rang vaše web stranice ako se dijeli putem društvenih medija.

Google posebno voli Google+, pobrinite se da vaš salon bude dobro zastupljen.

6. Pišite blog.
Mogli biste napisati mjesečno jedan članak/blog o novitetima iz vaše branše. Osim što ćete se zabaviti pišući, vaši klijenti će vas također smatrati stručnjakom u vašem području. Upotrijebite nekoliko ključnih riječi u svom blogu s kojima želite biti pronađeni na mreži. Vaše mjesto na Googlu dramatično će porasti.

 

I na kraju..
U današnje vrijeme važnost dobrog rangiranja na webu je neosporna. Postoje stvari koje vi kao vlasnik salona možete učiniti sami. No, postoje i stvari koje je bolje ostaviti profesionalcima. Bolje angažirati profesionalce jer loš SEO (onaj s početka priče) može ozbiljno naštetiti vašoj ocjeni, a time i vašoj zaradi.

Ako vam se bilo što od ovoga činilo prekomplicirano, javite se na info@salonize.hr