64,3% vlasnika salona misli ili razmišlja o zapošljavanju unatoč koroni i zatvaranju.

Bez naziva 5

Koja informacija, zar ne? Unatoč privremenom zatvaranju i iako ne znamo što donosi jesen ima među vama onih koji razmišljaju o proširenju poslovanja, svojeg tima. Netko je rekao, svaka je kriza prilika za promjenu, nove početke. Pa zašto ju onda ne iskoristiti.

No, znamo iz prakse da to nije baš tako jednostavno. Jedna od mojih gošći koje sam intrevjuirala na  SalonizeTV-u gđa. Bojka Ćorluka je napomenula "..teško je naći, ali i zadržati dobrog zaposlenika." Mislim da se slažemo sa tim riječima. Danas kada je radne snage malo, i kada je malo onih koji žele učiti i raditi, a sve je puno pravila i zakonskih začkoljica nije se lako odlučiti. 

Zanimljivo je da bez obzira na  sve prepreke i dalje 64,3% vas smatra da je naći dobrog i pouzdanog zaposlenika moguće, što znači da niste digli ruke od toga i to daje veliku dozu optimizma.

 

 

 

 

Bez naziva 6

E, sada prvo pitanje koje se nameće: "Kada tražiti zaposlenike?" odgovor bi možda bio slijedeći:

 „Da biste pronašli odgovarajućeg zaposlenika, potrebno ga je neprestano tražiti, čak i onda kada ga ne trebate. Dobivanje dobroga, uhodanog zaposlenika kada ga nužno trebate gotovo je nemoguće.“

(E.Gec, Kako uspješno polsovati u kozmetičkom salonu, Studio Aktiva, 2019.)

 

 

 

Znači, iako ne trebate zaposlenika, tražite ga. Veća je vjerojatnost da ćete ga naći onda kada vam najmanje treba. Zašto? Niste opterećeni potragom, niti ste u grču jer ga morate naći. Opušteniji, možete trezevnije razmišljati, imate više vremena za odluku, koju nećete donijeti pod pritiskom.

Bez naziva 2

Druga stvar o kojoj je dobro razmisliti je zašto zapošljavate? A onda se i nadovezuje slijedeće, a to je koga zapošljavate?

Ako pucate po šavovima od posla i želite zaposliti još jednu osobu, dobro razmislite o kojim se to poslovima radi. Ako su u pitanju poslovi kao javljanje na telefon, odgovaranje na mailove, narudžbe klijenata, naplate, prodaja u salonu, onda je bolje zaposliti jednog voditelja salona (op. o tome u nekom drugom blogu) nego još jednog kozmetičara ili frizera. No, ako je u pitanju veliki broj klijenata koje ne možete sve odraditi u određenom roku tada ćete naravno krenuti tražiti frizera ili kozmetičara.

 

Ipak, istraživanja su pokazala da jedan dobar voditelj salona, može biti puno bolje rješenje od još jednog kozmetičara/frizera, pogotovo ako je još i prošao edukaciju. Zašto? Za razliku od vas koji radite tretmane on se može daleko više posvetiti klijentu i kada dolaze i kada odlazi. Dok vi spremate i dezinficirate sobu za slijedećeg klijenta, voditelj salona će za to vrijeme ne samo naplatiti klijentu tretman, već će ga ponovo naručiti, pokazati mu novu kremu i podati je. Ispitati neke stvari koje vi kad krenete s tretmanom nećete moći jer klijent želi biti opušten i ne želi biti uznemiravan. Svakako vam štedi vrijeme, jer dok vi to sve napravite, oduzima vam vremena, koji biste utrošili na pripremu sobe za novog klijenta.

 

 

Bez naziva 8

No, odlučili vi zaposliti voditelja salona ili kozmetičara/frizera svjesni ste da za to morate uložiti i truda i vremena i znanja. Odluka je kao vlasnika salona uvijek na vama, no možete i angažirati ljude sa strane kako bi vam pomogli u izboru ili pripremi oglasa, testiranja, razgovora.

 

Bez naziva 9
Bez naziva 10

Ovdje prikazani rezultati istraživanja su dio ankete koje je tvrtka Salonize j.d.o.o. sprovela od 08.05. do 19.05. ove godine.

Autorica: Natalija Crnički, neki ju zovu profesoricom za salone; bavi se najviše digitalizacijom salona, wellnesa i spa centara; proučava društvene mreže i vodi ih za već spomenutu klijentelu. Slobodno ju kontaktirate ako želite bilo kakvu pomoć oko poslovanja salona. info@salonize.hr

natalija-crnicki-2