IMG_8006

Tko još ne koristi programe vjernosti? Što je sa karticom vjernosti koju koristite ili bodovima vjernosti koji dobivate u određenoj trgovini radi uštede za usluge ili proizvode. Pa zašto ne pokrenete program vjernosti za svoje klijente? Neke aplikacije kao što je i naš Salonized ima mogućnosti bilježenja bodova vjernosti. Tako klijenti mogu zaraditi bodove uz svaki tretman ili kupnju proizvoda i uštedjeti za neki drugi tretman ili proizvod u vašem salonu. Rezultat? Vjernost klijenta i povećanje prodaje.

 

Često se stavlja naglasak na pridobivanje novih klijenata, no jeste li znali da postojeći klijenti troše gotovo 70% više od novih? Zato je važno obratiti dodatnu pažnju na vaše trenutne klijente. To se lako i brzo ostvaruje pomoću bodova vjernosti.

 

7 savjeta za učinkovit program vjernosti u vašem salonu:

 

1. Neka bude jednostavno
U našoj aplikaciji Salonized možete sami odabrati kako želite dodijeliti bodove vjernosti. Zapamtite, nema složenih konstrukcija, neka bude jednostavno! Na primjer, 1 bod po tretmanu ili 1 bod za svakih 10 utrošenih kuna. Transparentnost za klijenta i manje pitanja za vas.

 

2. Obavijestite svoje klijente
Važno je redovito informirati klijente o programu. Veća je vjerojatnost da će zakazati novi termin. Zato je uz Salonized moguće filtrirati klijente po broju bodova vjernosti koje su zaradili. Na ovaj način možete slati ciljane poruke.

3. Dajte male i velike nagrade
Nisu svi klijenti isti. Jedan klijent želi uštedjeti na tretmanima, dok je drugi klijent zadovoljan proizvodom za manje bodova vjernosti. Pružite raznovrstan program kako biste sve klijente ohrabrili na akciju.

 

4. Nagrada za usmenu predaju
Neka klijenti rade za vas dobivajući bodove lojalnosti za dovođenje novih klijenata. Možete čak odlučiti i bodove vjernosti dodijeliti i novom klijentu. Pogodno za poslovanje i dobro za trenutne i nove klijente.

 

5. Popunite svoje prazne termine akcijama vjernosti
Ponekad imate dane kada je rezervirano samo 70% vašeg dana ili možda manje. Bila bi šteta ne napuniti ih. To možete riješiti, na primjer, posebnom promocijom gdje bodovi vjernosti vrijede dvostruko više na taj određeni dan. To možete učiniti putem SMS-a, newslettera ili na svojoj Facebook stranici.

 

6. Nagradite VIP klijente
Nagradite klijente koji često posjećuju vaš salon zbog svoje vjernosti. Na primjer, pozovite svojih 10 najboljih klijenata koji su uštedjeli najviše bodova vjernosti na posebnu večer gdje dobivaju ekskluzivne tretmane po posebnim uvjetima.

 

7. Svi sudjeluju
Uspješan program vjernosti podržavaju svi koji rade u salonu. Vaši zaposlenici mogu ispričati klijentima sve o programu bodova vjernosti i potaknuti njihovo oduševljenje i sudjelovanje.

natalija-crnicki-2

Autor:
Natalija Crnički, u zadnje vrijeme ju zovu profesorica za salone. I ako trebate pomoć s Programom vjernosti ili digitalizacijom poslovanja, društvenim mrežama i sl. nemojte se ustručavati kontaktirati ju!
Mail: info@salonize.hr