[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_color=”” video_preview_image=”” border_color=”” border_style=”solid” padding_top=”” padding_bottom=”” padding_left=”” padding_right=”” type=”legacy”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” center_content=”no” last=”true” min_height=”” hover_type=”none” link=”” border_sizes_top=”” border_sizes_bottom=”” border_sizes_left=”” border_sizes_right=”” first=”true”][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” content_alignment_medium=”” content_alignment_small=”” content_alignment=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” sticky_display=”normal,sticky” class=”” id=”” font_size=”” fusion_font_family_text_font=”” fusion_font_variant_text_font=”” line_height=”” letter_spacing=”” text_color=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]
“A što ću danas objaviti na društvenim mrežama?“
Naravno, nije da morate, jer “…imam ja dosta klijenata i ne trebam se još baviti i time.” (poznato?), no svjesni ste toga da željeli vi to ili ne morate biti u korak s vremenom jer će vas inače pregaziti svi i sve. Ali, smišljati što i kako staviti na društvene mreže može biti dugotrajan i mukotrpan proces.
Kada gledate sa strane, vjerojatno vam se čini kako je vrlo lako napisati nešto, objaviti sliku ili neki video, sve dok vi niste u toj situaciji. A kada udete u taj začarani krug jao i pomagaj!
Ako ste se ikada mučili sa time što, kako i zašto nešto napisati, objaviti ili tražili očajnički ideje i hvatali se za slamku, danas vam je sjekira pala u med. Naime, od danas više ne će biti takvih muka po Facebooku, Instagramu ili nekoj drugoj znanoj nam mreži. Danas dijelim s vama popis onoga što objaviti na društvenim mrežama. Nisu to nikakve novotarije, već su to ideje, saznanja skupljena proučavanjem dragih nam mreža.
Od danas, nema više izgovora, glavobolja, mučnina, od danas možete planirati unaprijed što i kako objaviti. No, ako vam je ipak ovo previše, slobodno se javite na info@salonize.hr za pomoć.
Ovi sadržaji koji slijede odlično će funkcionirati na svim mrežama koje koristite- Instagram, Facebook, Twitter, LinkedIn. Samo oprez! Poznato vam je da nisu svi sadržaji za sve mreže pa budite pažljivi što i gdje objavljujete. Osim toga, bilo bi zgodno imati alat za automatizaciju objava, kojim možete automatski dijeliti postove na sve kanale istovremeno. Preporučujem vam IFTTT https://ifttt.com/ i Zapier https://zapier.com/: alate društvenih medija koji služe automatizaciji vaših postova, a besplatni su!
E, sada, ako pokušavate shvatiti koji kanali imaju najviše smisla za vaše poslovanje, opet je preporuka da prvo dobro razmislite o vašem idealnom klijentu. Kada ga opišete i definirate tada možete i izabrati društvenu mrežu koja bi vam najviše pomogla u stjecanju pratitelja -klijenata (uskoro blog i o tome).
Za koga su ove ideje koje slijede…?
Iako puno radim sa salonima, wellnessima, spa-centrima ovdje mogu reci da su te ideje gotovo za sve vrste poslovanja. Naravno, morat ćete sadržaj prilagoditi vašem poslovanju, brandu, vašoj idealnoj publici, no to nije problem.
Male mantre za društvene mreže
Kako bi imali odlične rezultate iz ovih ideja koje slijede, dijelim vam dvije mantre koje morate zapamtiti!
1. Želim objavljivati različite sadržaje.
Na primjer, zamislite da pet dana za redom promovirate vlastite proizvode ili usluge ili stalno dijelite inspirativne rečenice, vama bi dosadilo, a kamoli vašim klijentima. Zato miješajte sadržaj, budite inovativni i maštoviti!
2. Želim biti dosljedna u svojim objavama.
Znam da svi savjetuju, pa čak i ja; morate objavljivati 3 puta na toj mreži, 5 puta na onoj itd. No, ovdje se više radi o dosljednosti tj. koliko ste vi spremni objavljivati i to na duge staze. Jer ako sada objavljujete svaki dan po 3 posta, a onda slijedećih tjedan dana ništa, piši kući propalo je.
Nažalost, ova mantra pada u vodu prvom prilikom kada od posla ne možete dignuti glavu, a kamo li još nešto objaviti na društvenim mrežama. Najbolji način da osigurate stalno objavljivanje novog sadržaja je upotreba kalendara, a ako i za to nemate vremena onda je najbolje da se javite nama koji preuzimamo ovaj dio poslovanja i riješimo vas muke.
A sada se udobno smjestite jer krećemo s popisom!
Ideje su složene u kategorije, tako vam je olakšano miješanje sadržaja.
[subscribe_to_download_form]
FOTOGRAFIJE ILI VIDEOZAPISI
Već vrapci na grani znaju da fotografije i videozapisi dobivaju više komentara, lajkova i dijeljenja na društvenim mrežama nego obični tekstualni postovi.
Zapravo je https://buzzsumo.com/ (alat koji pomaže objavljivati vrhunske sadržaje koji će privući idealnu publiku) otkrio da objave sa fotografijom 2-3 puta više povećavaju angažiranost publike nego postovi bez fotografija.
Evo, par ideja vezanih uz fotografije i videa koji mogu izazvati reakciju pratitelja:
1. Prije i poslije
Svi vole dobru transformaciju.
Fotografije prije i poslije mogu biti jednostavne kao npr. čišćenje ili uređivanje vašeg stola, salona, ordinacije ili pak bojanja kose..
Transformacija koju dijelite može biti osobna ili povezana s vašim poslom.
Možete dijeliti prije i poslije fotografije redizajna web stranice ili obnovljenog brandiranja. Ili ako ste nutricionist, mogli biste dijeliti fotografije prije i poslije mršavljenja i sl.
2. Držanje u rukama
Ovdje se podrazumijeva slikati šalicu kave ili čaja, nekog vašeg proizvoda i sl. u vašoj ruci. Samo obavezno neka je iza obična pozadina.
3. Video o raspakiravanju
Ovo je bomba na svim društvenim mrežama.
Ovakav video prikazuje nekoga kako raspakirava proizvod. Najbolje pali kada se radi o igrački, elektronici, ali možete ga napraviti za bilo koji proizvod.
Bilo da prodajete ručno izradene predmete ili da ste nabavili novu liniju proizvoda za svoje klijente slobodno snimite video kako otvarate kutije..
4.Snimka zaslona ili popularno screenshot
Snimka zaslona teksta koji želite istaknuti, npr. blog ili komentar klijenta koji hvali vaše poslovanje.
5. Demo ili snimka zaslona
Videozapis koji pokazuje kako koristite neki proizvod ili kako odrađujete neku uslugu je način da se pozicionirate kao stručnjak i pružite dodanu vrijednost svojoj publici.
6. Prijateljski “Selfie”
Iako su selfi fotke osobna stvar, ovdje se misli na vaše fotografije iz poslovnog okruženja npr. radni sastanak ili opuštajući razgovor u pauzi za ručak.
To ne znači da svojim klijentima izlažete osobni život, ali nemojte zaboraviti da vas oni žele vidjeti i u opuštajućem izdanju.
7. Zahtjev za komentarom
Podijelite zanimljivu fotografiju i molite svoje klijente komentare ili naslove. Ili ih potaknite da oni nešto slično stave. Na taj način potičete njihov angažman.
8. Iza scene
Pokažite vašim klijentima i pratiteljima što se dešava kada stvarate nešto novo ili pripremate nešto za njih. To može biti slika ili video vašeg salona, ureda neke lokacije na kojoj želite nešto novo pripremiti.
9. “Dajte izjavu”
Ako imate majicu, šalicu ili neki drugi predmet sa zabavnim citatom poslikajte to! Podijelite pozitivne osjećaje!
10. “Ravna slika”
Ovdje se misli na fotografije predmeta na ravnoj površini. Ne mora se samo slikati hrana i odjeća. Npr. agent za nekretnine može fotografirati svoju vizitku u ladici u stanu ili kući koju prodaje. Ako ste frizer onda poslikajte škare ili boje za kosu i sl.
Ako nemate vremena za dizajn fotografija, uskoro stiže naše malo iznenadenje, a to su već pripremljeni templati. Oni će biti spremni za objavu ili ih možete prilagoditi vašem brandu!
BUDITE EKSPERT
Ljudi žele pratiti one koji im daju dodatnu vrijednost. To možete napraviti jedino ako se postavite kao stručnjak i podijelite korisne savjete.
Ova vrsta objava funkcionira kao video sadržaj, ali ako vam video nije drag, dodajte fotografiju u svoje postove da biste potaknuli više angažmana vaših pratitelja.
11. Stručni članak
Podijelite edukativni ili informativni članak vezan uz vaše poslovanje. Ova ideja za post djeluje posebno dobro za LinkedIn i Twitter.
12. Odgovorite na često postavljana pitanja
Ako je više ljudi postavilo isto pitanje, onda će ih više imati koristi od odgovora.
13. Pitajte me!
Napravite post u kojem ćete najaviti da vas pratitelji mogu pitati bilo što, posebno ako se radi o vašem poslovanju. Još ako to napravite u formi videa uživo biti će još bolje.
14. Na čemu trenutno radimo
Podijelite ono na čemu trenutno radite ili što dobro funkcionira kod vaših klijenata. Npr. ako ste dobili ili imate novi aparat za čišćenje lica onda napravite video o tome uz objašnjenje kako radi i koji problem rješava.
15. Istaknuti stručnjak
Podijelite članak, podcast, video, TV emisiju, ili sl. u kojem ste istaknuti kao gost stručnjak ili govornik.
16. Nagrade, priznanja, potvrde
Ako ste dobili kakvu nagradu, priznanje ili bili na nekoj edukaciji svakako se pohvalite klijentima.
Npr. „Velika mi je ili nam je čast bila ili je sudjelovati na…“
17. Česte pogreške
Podijelite grešku koju obično vidite da rade vaši klijenti ili konkurenti. Dajte savjet kako izbjeći ovu pogrešku ili zašto je vaša tvrtka drugačija od konkurencije.
18. Činjenice iz vaše branše
Podijelite zabavnu činjenicu o vašoj branši. To može biti citat iz nekog članka, ali onda obavezno uključite link.
19. Infografika ili vizualni prikaz podataka
Podijelite infografiku s korisnim savjetima ili informacijama za svoju publiku.
20. Riješite problem
Otkrili ste jednostavno rješenje za problem koji vjerojatno muči i vašu publiku. Podijelite rješenje s njima!
POSTAVITE PITANJE
Postavljanje pitanja izvanredan je način na koji ćete povećati angažman na svojim profilima na društvenim mrežama.
Ispod je nekoliko prijedloga za vrstu pitanja koja možete postaviti.
21. Napravite anketu
Testirajte nove ideje sa svojom publikom putem ankete.
Na primjer, “Razmišljam o stvaranju nove e-knjige. O kojoj biste temi željeli saznati više?“ Zatim navedite 4 ili 5 opcija.
Facebook ima mogućnost izrade ankete, a Instagram ima značajku ispitivanja kod Stories.
22. Zatražite povratnu informaciju
Ako niste sigurni u kojem ćete smjeru kreirati stvaranje sadržaja ili razvoj proizvoda, zatražite povratnu informaciju! Ovo je izvrsna stvar da još više uključite svoje pratitelje i da se oni osjećaju dobro i posebno jer ste ih pitali za mišljenje.
23. Predviđanja
Zatražite od svojih klijenata da podijele svoja predviđanja o trendu unutar vaše industrije ili trenutnom događaju.
Na primjer, “Što mislite, tko će pobijediti na predsjedničkim izborima?”
24. Ovo ili ono
Prema mom iskustvu, “ovo ili ono” pitanja generiraju najviše angažmana.
Važno je jednostavno postaviti pitanje, ne treba vam dugačak uvod, navedete dvije opcije i neka se rasprava zahukta.
Nekoliko primjera su: „Čaj ili kava?“, „Dan ili noć?“, „Slano ili slatko?“
25. Biste li radije …
Npr. „Biste li radije cijeli dan stajali i radili ili sjedili i radili?“ ili „Biste li radije bili u planinama ili na moru?“
26. Kada biste …
Pitanja “kada biste” vrlo su zabavna i možete postati vrlo kreativni u onome što tražite.
Na primjer, “Kad biste mogli jesti samo jednu stvar do kraja života, što bi to bilo?”
27. Što vam je najdraže….
Želite li svoju publiku navesti na komentare, postavite pitanja poput “Koji je vaš omiljeni restoran” ili “Koji je vaš omiljeni film svih vremena”?
28. Napišite na crtu
Započnite rečenicu i zamolite svoje pratitelje da popune što nedostaje. Ova pitanja možete prilagoditi svom poslovanju.
Na primjer, kozmetičar bi mogao objaviti: “Popunite prazno: moj omiljeni tretman za lice je __________.”
NEŠTO OSOBNO
Znamo da se trudite biti profesionalni i svoj privatni život maknuti od očiju klijenta. Ali, nemojte se zavaravati, vaši klijenti žele imati barem mali uvid u vaš osobni život i vašu osobnost.
To je najbolje postići kroz Instagram i Facebook. LinkedIn postaje osobniji, ali i dalje ostaje profesionalna mreža, stoga imajte na umu vrstu i razinu osobnih podataka koje dijelite.
Umjesto toga, mogli biste dijeliti “osobne” podatke o svojoj tvrtki.
Na primjer, možete podijeliti zabavnu činjenicu o povijesti vaše tvrtke ili fotografiju svojih
zaposlenika koji uživaju na izletu tvrtke ili team buildingu.
29. Zabavna činjenica
Podijelite zabavnu činjenicu o vama (ili vašoj povijesti tvrtke) koju ne znaju svi i omogućava vašoj publici da vas bolje upozna.
30. Hobi ili strast
Podijelite fotografiju ili videozapis kako se bavite nekim od svojih hobija ili najdražih aktivnosti.
Ako objavljujete u ime tvrtke, podijelite fotografiju zaposlenika koji se odmaraju ili zajedno zabavljaju.
31. Obiteljsko vrijeme
Vjerujemo da je obitelj najvažniji dio vašeg života, pa to podijelite sa svojom publikom.
Imajte na umu da ne objavljujete fotografije koje govore gdje živite ili gdje se nalazite, poput uličnih znakova ili imena škole vaše djece.
32. Slike kućnih ljubimaca
Podijelite neku zgodnu fotografiju ili video vašeg kućnog ljubimca.
33. Istražite svoj grad
Ako ste izvan ureda, idete na neki sastanak ili samo lutate gradom ili prirodom, podijelite to! Označite grad na fotografiji da biste dosegli veći broj pratitelja.
34. Trenutno čitam..
Obavijestite svoju publiku u onome što trenutno čitate ili učite. Nije bitno da li se educirate ili odmarate, vaša publika želi znati što čitate ili slušate.
35. Vrijeme opuštanja
Ne samo da vaši klijenti žele naučiti nešto od vas, već također žele znati kako se i gdje opuštate nakon dugog dana.
A da i ne spominjemo, kako vaša fotografija opuštanja uz vatru ili čaša vina ispred televizora, inspirira i vašu publiku da se i ona opusti.
36. Popis želja
Podijelite sa pratiteljima što biste željeli jednog dana napraviti. Još ako to i uspijete i podijelite video ili fotografiju toga, biti će još bolje.
37. Izazov
Zadajte klijentima neki izazov ili podijelite s kakvim problemima se vi suočavate.
OBJAVE U PRAVO VRIJEME
Teško je u pravo vrijeme pustiti neku vijest i još to isplanirati.
Možete planirati praznike i ponavljajuće godišnje dogadaje, ali ne možete planirati značajnije vijesti, trendove i sl.
Kada planirate sadržaje na društvenim mrežama, nemojte zaboraviti ostaviti prostor za objave o nepredviđenim događajima.
38. Državni ili vjerski praznik
Google je moćan alat koji vas može podsjetiti na određene datume i praznike.
Ili možete iskoristiti naš kalendar koji sadrži sve blagdane i državne i vjerske koji su idealni za objave na društvenim mrežama (uskoro).
39. Nacionalni dan/tjedan/mjesec
Npr. Mjesec borbe protiv raka dojke, Tjedan bez automobila ili Svjetski dan kave.
Bez obzira na vašu branšu, možete pronaći dan za slavlje.
Jeste li znali da postoje Dan lijevaka, Dan ručnika i Dan bojica?
40. Posebni događaj
Gostujete li ili prisustvujete nekom posebnom događaju? Bili ste na velikoj konferenciji? Natječete se u svojoj prvoj utrci?
Napravite post o tome i označite lokaciju i događaj (ako je moguće) da biste više angažirali svoje pratitelje i da bi vas više pratili!
41. Novosti iz vaše branše
Podijelite nešto novo što se događa u vašoj branši. Možete podijeliti članak ili ponuditi svoje mišljenje.
Na primjer, ako ste u autoindustriji, mogli biste podijeliti svoja razmišljanja o budućnosti električnih vozila.
42. Top vijest
Postoji li glavna vijest o kojoj svi pričaju?
Podijelite svoje misli o tome ili podijelite članak sa zanimljivom perspektivom.
Samo imajte na umu da ne miješate posao previše sa političkim i vjerskim događajima i budite tolerantni i uvažavajte tuđa mišljenja.
Budite kreativni i iskoristite trendi teme i hashtagove kako biste povećali svoju publiku.
PODIZANJE RAPOSLOŽENJA, DOBRIH VIBRACIJA
Ono što se može primijetiti na društvenim mrežama je ogromna količina negative i loših vijesti.
Srećom, možete odlučiti biti drugačiji i biti izvor radosti za svoju publiku.
43. Inspirativne rečenice
Inspirativne rečenice imaju tendenciju da dobivaju puno lajkova i dijeljenja na društvenim mrežama.
Možete stvoriti lijepo stilizirane citate pomoću alata za dizajn poput Canva.com ili aplikacija poput Textgrama.
Možete uštedjeti vrijeme na istraživanju citata i dizajniranju slika uz kupnju unaprijed dizajniranih predložaka slika.
44. Početak nije lak..
Osnivanje tvrtke nije lak zadatak. Inspirirajte i motivirajte svoju publiku vašom pričom kako ste započeli posao i zašto. Podijelite emocije i nemojte kriti da vam je bilo teško.
45. Dijelite uspjeh
Podijelite uspjeh u vašem poslovnom ili osobnom životu.
Jeste li dobili uzbudljive vijesti? Jeste li postigli određeni cilj? Je li vaše dijete dobilo posebnu nagradu ili je osvojilo važan sportski događaj?
46. I razočarenje je dio života..
Podijelite nedavno razočaranje ili “neuspjeh” u vašem poslovnom ili osobnom životu i kako ste to prevladali.
Sjetite se samo da post bude motivacijski, te se više usredotočite na upornost i naučene lekcije, a manje na prepreke.
47. Motivirajuća mantra
Imate li mantru ili tvrdnje za koje kažete da vas motiviraju za ostvarenje svojih ciljeva?
Podijelite ih sa svojom publikom! Ako zastupate tvrtku, podijelite vrijednosti tvrtke.
48. Ritual
Imate li jutarnji ritual ili noćnu rutinu koji će vam pomoći da ostanete koncentrirani, usredotočeni, zdravi ili pozitivni?
Ako to postoji, podijelite to sa svojim klijentima! Ljudi uvijek traže ideje kako postići mala poboljšanja u svom životu.
49. Inspirirajuća osoba
Podijelite priču o nekome kome se divite ili tko vas je motivirao. To može biti netko koga osobno poznajete ili poznata osoba koju nikad niste upoznali.
Podijelite kako su utjecali na vaš život ili razgovarajte o lekcijama koje ste naučili od njih. Ne zaboravite ih označiti u postu!
50. Dijelite radost, veselje
Brzo kretanje kroz društvene medije često je ispunjeno negativnim postovima i vijestima.
Budite izvor radosti i smijeha uz zabavan meme, šalu ili priču.
51. Ravnoteža
Podijelite korisni savjet sa svojom publikom o tome kako vi upravljate stresom i kako balansirate izmedu poslovnog i privatnog života.
OMILJENE STVARI
Predlažemo vam da podijelite s vašom publikom svoje omiljene stvari, alate, proizvode, usluge vezane uz vašu nišu.
52. Najdraža knjiga
Koja je vaša omiljena knjiga povezana s vašom branšom?
Uključite link kako bi i vaša publika mogla pročitati istu i uključite nekoliko rečenica ili lekcija koje ste naučili.
53. Omiljeni YouTube kanal
Koji je vaš omiljeni YouTube kanal povezan s vašom branšom?
Razgovarajte o vrijednosti koju kanal nudi i uključite vezu za svoju publiku za pristup i pretplatu na kanal.
54. Omiljeni online tečaj
Koji je vaš omiljeni internetski tečaj povezan s vašom branšom?
Podijelite što vam se na tečaju najviše sviđa i zašto je bolji od ostalih tečajeva koji su dostupni.
55. Omiljeni alat ili resurs
Postoji li alat ili resurs bez kojeg ne možete raditi ili voditi svoj posao?
Podijelite ga sa svojom publikom.
56. Omiljeni proizvod ili usluga
Podijelite proizvod ili uslugu koju volite i vaša publika će imati koristi od toga.
Imajte na umu da ovo nije vaš vlastiti proizvod ili usluga. To je navedeno kasnije.
DNEVNI HASHTAGS
Hashtagovi su započeli na Twitteru i otada su se proširili na sve društvene mreže.
Ako se pravilno koristite, hashtagovi su nevjerojatan način da dobijete veću vidljivost za svoje postove.
Dolje navedeni dnevni hashtagovi izuzetno su popularni. Ne samo da će vam pomoći da povećate svoju publiku, već će pokrenuti nove ideje o sadržaju.
SAVJET: Obavezno koristite dnevne hashtagove odgovarajućeg dana. Ne koristite #MotivationalMonday u postu objavljenom u utorak.
Na ovo je posebno važno obratiti pažnju ako svoje postove zakažete daleko unaprijed.
57. Ponedjeljak
Podijelite motivacijski citat, priču ili videozapis i upotrijebite hashtag #MotivationMonday
58. Utorak
Sjajna stvar ovog hashtaga je da ga možete primijeniti na gotovo sve što objavite u utorak.
Radite li u teretani, šetate psa ili vas muči rublje? Fotografirajte i podijelite s #TuesdayVibes u postu.
59. Srijeda
Podijelite malo mudrosti ili savjeta sa svojom publikom koristeci #WednesdayWisdom.
Možete dijeliti citat, priču ili čak smiješnu anegdotu koja daje malo mudrosti.
60. Četvrtak
#TBT- Throwback Thursday jedan je od najstarijih i najcešce korištenih dnevnih hashtagova.
Objavite staru fotografiju (što starija to bolje) i podijelite to razdoblje u svom životu.
Ako su drugi ljudi na fotografiji, svakako ih označite!
61. Petak
Petak navečer je rezerviran za zabavu! Ali to je odmaranje i opuštanje.
Bez obzira na to kako provodite petak navečer, podijelite fotografiju o tome kako provodite večer i uključite #FridayNight u svoj post.
62. Subota
Dajte svojoj publici uvid u to kako provodite svoje subotnje jutro.
Podijelite fotografiju ili videozapis i u svoj post uključite #SaturdayMorning.
63. Nedjelja
Kako provodite nedjelju? Podijelite ga na društvenim mrežama i koristite #SundayFunday.
PODIJELITE OSJEĆAJE
Mnoga poduzeća pune profile društvenih mreža postovima o svojim proizvodima i uslugama.
No, ne treba svaki post biti okrenut vama i govoriti o vama. Jer to ne će dovesti do angažmana ciljane publike.
Iako su neki promotivni postovi dobri, morate stvoriti sadržaj koji koristi vašem idealnom klijentu.
64. Podijelite zahvalnost
Imate li sjajnog kupca, pratitelja na društvenim mrežama ili zaposlenika?
Pozovite ih i podijelite zašto ste im zahvalni.
65. Fan foto
Pogledajte svoje obožavatelje i njihove društvene profile. Bit ćete zadivljeni predivnim sadržajem koji dijele.
Pronađite prekrasnu, smiješnu ili inspirativnu fotografiju i podijelite je sa svojom publikom i naravno tagirajte osobu.
66. Intervju s klijentom
Uključite klijenta dijeljenjem video-intervjua o tome kako i zašto je postao vaš klijent.
Ako ima tvrtku, obavezno ju označite u svojoj objavi.
67. Intervju sa stručnjakom
Intervjuirajte stručnjaka ili utjecajnu osobu u vašoj branši i podijelite videozapis kao post.
Da biste privukli promet iz posta, napravite kratki videozapis koji vodi na vašu web stranicu ili kanal na YouTubeu gdje će vaša publika moći pogledati cijeli video.
Također, ne zaboravite označiti stručnjaka u postu.
68. @Mention pratitelj
Imate li pratitelja koji se redovito bavi vašim sadržajem?
Spomenite ih- @mention i zahvalite im se.
Oni će se osjećati posebnima i biti zahvalni na vašoj pažnji.
69. @Mention Influencer
Postoji li osoba u vašoj branši s kojim biste željeli napraviti neku poslovnu suradnju?
@spomenite ih u postu i podijelite nešto što ste naučili od njih ili promovirajte jedan od njihovih proizvoda ili usluga.
@mentions na društvenim mrežama su sjajan način da privučete pažnju nekoga koga inače ne biste mogli kontaktirati.
70. Pokažite zahvalu
Jednostavno Hvala! će puno značiti vašoj publici.
Ne zaboravite s vremena na vrijeme zahvaliti se i podijeliti svoje iskreno poštovanje.
PROMOVIRAJTE SE!
Važno je promovirati svoje poslovanje na društvenim mrežama, ali ne tako da vaš profil bude ispunjen promidžbenim materijalom.
To je najbrži način da vas se prestane pratiti.
Većina stručnjaka preporučuje pridržavanje pravila 80/20.
Znači, samo 20% postova na društvenim mrežama promovira vaš sadržaj, proizvode ili usluge.
71. Novi sadržaj
Podijelite svoj najnoviji post na blogu, podcast ili videozapise. Dajte svojoj publici uvid u ono što će naučiti ili koji problem rješavate u postu.
Ako nemate novi sadržaj, podijelite novi proizvod!
72. Dijelite popularni sadržaj
Pogledajte analitiku s vaše web stranice i društvenih kanala da biste prepoznali vaš najpopularniji sadržaj.
Zatim ga podijelite ponovo. Vjerojatno veliki postotak vaših pratitelja još uvijek nije vidio taj post.
73. Besplatno preuzimanje
Ovo je super stvar kod koje ćete dobiti mail adrese publike koja je zainteresirana za vaš proizvod ili uslugu. To mogu biti neki mali savjeti, kratki e-bookovi i sl. na taj način usmjeravate publiku i na svoju web stranicu.
74. Promocija proizvoda ili usluga
Podijelite jedan od svojih proizvoda ili usluga. Ispričajte priču o tome kako rješava problem, štedi vrijeme ili štedi novac za vašeg idealnog klijenta.
Ne zaboravite staviti vezu do mjesta gdje vaša publika može kupiti proizvod ili uslugu.
75. Popularni proizvod ili usluga
Ispričajte priču o svom najprodavanijem proizvodu ili usluzi.
Što je čini tako velikom? Što klijenti kažu o tome?
76. Podijelite svjedočanstvo / studiju slučaja
Podijelite studiju slučaja ili videozapis zadovoljnog klijenta.
To pomaže izgraditi vašu vjerodostojnost i pruža publici dokaz za ono što pokušavate prodati.
77. Promovirajte svoj newsletter
Obavijestite svoju publiku kakve posebne informacije dobivaju vaši pretplatnici na newsletter i potaknite svoju publiku da se pretplati.
78. Promovirajte svoje druge društvene profile
Imate li profile na drugim društvenim mrežama, na kojima dijelite različit sadržaj – kao što je Pinterest ili YouTube?
Ako je to slučaj, obavijestite svoju publiku koje će nove stvari otkriti na drugim kanalima.
79. Pokrenite nagradnu igru
Potaknite svoju publiku da podijeli vaš sadržaj s drugima ili stvorite odredeni post na društvenim mrežama.
Na primjer, ako prodajete majice, možete zatražiti od svojih kupaca da podijele fotografiju na društvenim mrežama na kojima nose jednu od vaših majica.
80. Promičite prodaju
Ako prodajete prodaju, to promovirajte na društvenim mrežama.
Ne trebate izgovor za pokretanje prodaje, ali može vam pomoći neki praznik. Npr. danas je dan zagrljaja, pa svi oni koji stave sliku sebe u zagrljaju imaju poseban kod za kupnju.
81. Ako imate rasprodaju, tada je ona samo za najvjernije pratitelje
Pokrenite jednodnevnu prodaju SAMO za svoje sljedbenike na društvenim mrežama.
Tako nagrađujete vaše pratitelje i dajete im veliki poticaj da vas nastave pratiti i baviti se vašim sadržajem.
82. Promovirajte novi proizvod ili uslugu
Pokrećete novi proizvod ili uslugu? Ne zaboravite to promovirati.
Osim toga, promotivni postovi mogu biti puno cešći kada ste usred pokretanja nečeg novoga, tako da se ideja za objavu zapravo broji kao više postova.
83. Obilježavanje godišnjica
Uopće nije bitno da li je to prva godina poslovanja, ili obilježavanje 100. klijenta ili 10000. pratitelja, bitno je to proslaviti na društvenim mrežama i podijeliti s publikom.
84. Predstavite svoj tim
Ako imate zaposlenike koji pomažu da vaše poslovanje postane sjajno, podijelite to sa svijetom!
Predstavite svojeg zaposlenika ili člana tima i recite čime on doprinosi napretku vašeg poslovanja.
Ako još nemate zaposlenika, ali želite rasti, podijelite posao.
85. Ponovno se predstavite
Kako vam publika raste na društvenim mrežama, važno je povremeno ponovno predstaviti sebe i svoje poslovanje.
Podijelite svoje temeljne vrijednosti, svoje snage i kako pomažete drugima ili ponudite neke zabavne činjenice kako bi publika bolje upoznala vas i vaše poslovanje.
Izrada plana objava na društvenim mrežama
Sada kada znate što objaviti, vrijeme je da napravite strateški plan i razradite proces koji ce vam pomoci da brzo napravite i zakažete sadržaj na društvenim mrežama.
Ukoliko želite vidjeti rezultate svojih marketinških napora na društvenim mrežama najvažnije je da koristite kalendar objava koji će vam pomoći:
Povećati komentare i lajkove
Povećati promet na web stranicama
Privući više pratitelja
Smanjiti stres
Potaknuti kreativnost
Povećati slobodno vrijeme
Zaključak
Nadam se da vam je ovih 85 ideja o objavama na društvenim mrežama i dodatnih savjeta o marketingu na društvenim mrežama bilo korisno.
Ako je, onda slobodno preuzmite besplatan popis svih 85 ideja. Možete ih ispisati i držati pokraj računala radi bržeg pregledavanja tijekom stvaranja sadržaja na društvenim mrežama.
[subscribe_to_download_form]
Imajte na umu da je ključ uspjeha na društvenim mrežama u upornosti i dosljednosti, a ne u perfekcionizmu.
Ako vam je ovaj tekst bio koristan, ostavite komentar ispod i javite se!
Želite li znati više o našim uslugama ili aplikaciji, javite se na info@salonize.hr ili na telefon 01 7999202!
Autorica: Natalija Crnički, vlasnica Salonize koja se nakon dugogodišnjeg rada u školi otisnula u poduzetničke vode. Smatra da se svaki problem može riješiti pa ma kako kompliciran bio.
[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]
4 Responses