Možete razmaziti svoje kupce tijekom posjeta salonu i omotati ih od glave do pete u pamučnu vunu ili napraviti masažu vlasišta tako da požele ostati zauvijek kod vas. No, kako razviti odnos nakon što klijent napusti salon? Marketing salona putem e-maila jednostavan je, učinkovit i osobni način da ostanete u kontaktu sa svojim klijentima. Povremeni newsletteri koji pristižu vašim klijentima dovoljni su da ga suptilno podsjetite da joj/mu možete rezervirati novi termin!

Najbolje od svega, ne trebate grafičkog dizajnera ili stručnjaka za društvene medije da biste poslali vlastiti newsletter. Savršeni newsletter možete stvoriti s ovih pet jednostavnih koraka:

 

Slika zaslona 2020-01-22 u 19.48.00

1. VRIJEDNOST SADRŽAJA
Sadržaj vašeg newslettera trebao bi se svidjeti ciljanoj publici: mora biti ne samo zabavan, već i koristan. Imajte na umu da newsletter nije usmjeren na prodaju vaših usluga, već na pružanje vrijednih informacije vašim klijentima kada nisu u vašem salonu. Vaši će čitatelji cijeniti vašu profesionalnost i sigurno će vam se vratiti kao kupci! Odlučiti o čemu biste trebali pisati nije tako teško kao što možda mislite; dat ćemo vam nekoliko ideja.

 

Kako da…? Što vas pitaju kupci kada posjete vaš salon? "Kako održavati zdravu kosu tijekom zime?", "Što mogu učiniti u vezi grickanja noktiju?" Ili "Kako se ljeti brinem o svojoj koži?" Možete i poslati video tutorial, poput lijepe frizure za večernji izlazak.

 

Trendovi i vijesti U modnoj i kozmetičkoj industriji stilovi se brzo mijenjaju i stalno se razvijaju novi proizvodi. Newsletter je idealan način da informirate svoje klijente o najnovijim trendovima. Uključite suptilne rečenice unutar teksta u stilu; „..ako netko osjeća da mu je kosa beživotna i suha ili ima osjećaj suhoće kože…“, neka vam se jave za savjet. A onda ćete iskoristiti priliku da ih naručite!

 

Prilagodljivi newsletter Možda mislite da je mjesečni newsletter previše ambiciozan, no ipak biste trebali pokušati poslati barem jedan po sezoni. Stvorite sadržaj koji odgovara sezoni, na primjer, savjeti za ljepotu za ljeto, frizure za vjenčanje ili ideje za uređenje noktiju za praznike.

IMG_8671

2. NASLOV MORA BITI BOMBA
Uredite newsletter poput naslovnice časopisa. Izdavači časopisa pokušavaju odmah privući vašu pažnju naslovom. Vaš newsletter trebao bi imati sličnu bombu. Jer kada ga klijenti vide u pristigloj pošti cilj je da ga odmah pročitaju.

 

3. SLIKA- MAJKA OBJAVA
Prirodno želite najbolje za svoj salon, a upotreba najkvalitetnijih proizvoda učvršćuje vašu reputaciju. Vaš newsletter također pridonosi dojmu visoke kvalitete, pa se pobrinite da sadrži prekrasne slike. Zašto bi vaši klijentu otišli bilo gdje drugdje? Pitajte ih žele li biti modeli za vaš newletter. Na primjer, možete uzeti fotografije prije i poslije kako biste ilustrirali članak o novom liječenju ili trendu ili makeover-u.

 

4. POZIV NA AKCIJU
Rezervirajte odmah, napišite recenziju, kontaktirajte nas… za čitatelja, ovo ostavlja malo prostora za bilo koju drugu misao osim, recimo, da odmah rezervira novi termin.
Posebne ponude također su dobre u newsletteru. Možete staviti gumb u newsletter koji se odnosi na vaš kalendar na mreži. Ponudite svojim klijentima neku dodanu vrijednost ukoliko se naruče preko vašeg newslettera, primjerice, masaža stopala gratis ili sl.

5. DODATNI SAVJETI

Frekvencija Unaprijed odlučite koliko često želite slati newslettere. Imate li vremena za slanje jednom mjesečno ili je jednom svake sezone ipak realnije? Kada ga odlučite poslati, svakako si zapišite datum slanja kako ne bi zaboravili. I pokušajte naravno biti dosljedni u tome! Npr. ako je sezonski newsletter tada ga šaljite na točno određene datume npr. 20.01., pa onda 20.04. itd.

MailChimp MailChimp, online software za newslettere, omogućava svima slanje dobro oblikovanih newslettera, možete ih besplatno koristiti za do 2.000 pretplatnika i 12.000 newslettera mjesečno. Salonized aplikacija ima mogućnost integracije s MailChimp-om, na taj način da se svi kupci u vašoj bazi podataka automatski postave na popis u MailChimp-u. Na taj način ne morate posebno raditi spiskove za slanje newslettera.

Trebate pomoć u kreiranju newslettera ili vođenja društvenih mreža ili digitalizacije poslovanja? Slobodno nas kontaktirajte (info@salonize.hr). Isprobajte app Salonized!

DSC_4134