Zašto se neki već pretplaćuju na automobile koji ne zahtijevaju vozače, na osobne 3D printere ili Oculus Rift a neki se još uvijek čvrsto drže blokova i olovaka?

Nedavno se povela rasprava o uvođenju softverskih rješenja za vođenje poslovanja kod uslužnih djelatnosti. Jedan dio nazovimo ih skepticima (takvih će biti i uvijek ih je bilo) vrlo je oštro napao ovakav način unaprjeđenja poslovanja. Po onoj staroj "Konji su bili dobri za mog djeda, koristio ih je moj otac, pa ne vidim zašto bih ja to mijenjao/mijenjala" ili ona "Nema meni do mog bloka i olovke". No, da li je to uistinu tako i trebamo li dati šansu i novoj tehnologiji? Moj odgovor je uvijek jasan i nedvosmislen! Jedno veliko DA!!! Ajmo, isprobati novo, a ako mi ne odgovara uvijek se mogu vratiti na staro.

Evo samo nekih primjera.

Prva situacija. Nalazite se na kavi, zvoni mobitel i vaš klijent se želi naručiti. Ako ste na bilježnici i olovci tada ju vjerojatno nemate sa sobom već je negdje u uredu ili salonu ili ordinaciji i ne možete naručiti klijenta isti tren. Međutim ukoliko imate na mobitelu instaliranu aplikaciju tj. vaš ured, salon ili ordinaciju na dlanu bez problema možete odraditi narudžbu a da niste ni trepnuli.

Druga situacija. Imate naručenog klijenta ali morate odgoditi tj. promijeniti termin a vaša tekica nije sa vama a s druge strane nemate ni broj mobitela niti mail vašeg klijenta jer se to sve nalazi u vašoj dragocjenoj bilježnici. Ali ako je sve spremljeno na vašem mobitelu tada bez ikakvog problema rješavate situaciju ili slanjem sms-a ili maila ili pozivom te pomičete termin kasnije ili ranije

Treća situacija. Netko vas mijenja ili vi nekoga mijenjate ili vam je radnik na bolovanju ili godišnjem a klijent dolazi. Ne znate što se radilo sa njime, što treba raditi, ne znate što možete očekivati od njega. Ukoliko nije zapisano na pomolu je katastrofa, ispadate neprofesionalni i vjerojatno će klijent otići od vas. No, ako imate sve to zapisano i pohranjeno na jednom mjestu dovoljno je samo otvoriti u aplikaciji rubriku klijenti pronaći ime i prezime dotičnog klijenta i odmah imate uvid u njegov tzv. history.

Ovo su samo neki od primjera što digitalizacija donosi poslovanju a da se nismo ni dotakli da možete podsjećati klijente na zakazane termine, poslati im čestitke za blagdane, rođendane, ponuditi VIP klijentima popuste, akcije, isprobavanje noviteta.

Osim toga nemojmo zaboraviti i onu ekološku stranu svega toga da je za proizvodnju jedne tone papira potrebno: četiri stabla, 200.000 litara vode, 4.600 kWh energije. A ako vas i sada nisam uvjerila u dobrobit digitalizacije poslovanje samo se prisjetite koliko ćete vremena više imati za sebe i svoju obitelj, prijatelje i hobije a i vaši klijenti će biti daleko zahvalniji i zadovoljniji kada shvate koliko vam je stalo do njih te će vam se još radosniji vraćati.