Doručak sa Salonizeom

Zagreb - Savska 32 (Hoto toranj), 1. kat
6.3.2019. 9,00-10,30 sati

Razlog: bez marketinga, nijedno poslovanje više nije konkurentno

Gošća: Alma Saganić

 

Alma zna da baviti se marketingom znači biti interaktivan na bezbroj različitih područja, u profesiji koja zahtjeva neprekidno učenje i usavršavanje. Postavši magistra znanosti iz marketinga, uža specijalnost prodaja, Alma Saganić je krenula u različita usavršavanja od specijalističkog studija u Clevelandu (CSU), preko različitih tečajeva, seminara, do certifikacija (preko tridesetak).

alma-saganic-by-masinerija
Photo by Mašinerija

Tako su se tu posložile prodajne, prezentacijske vještine no i neki certifikati potrebni za razvoj specifičnih proizvoda kao što je ITIL certifikat te cerfiticirani EU project manager. Radeći za svjetske korporacije prodavala je Stimorol žvakaće gume, Coca- Cola limenke, Kinder čokoladu i Nutelu, ali jednako tako i IBM pisaće mašine (kada su definitivno bile u zalasku) kao i IBM kompjutere, postrojenja za preradu voća i povrća te Cloud usluge HT-a.

Almin životni moto "Svaki problem je rješiv uz dobru volju" dobro se uklapa u izazove s kojima se svi susrećemo – kako pokrenuti i poboljšati posao, bilo da treba krenuti iz početka ili popraviti smjer u kojem se krenulo. Srećom je njezina prva ljubav, marketing, toliko široka, da se mogla tijekom svojeg radnog vijeka, usavršavati u različitim smjerovima, pokrivši na taj način široki spektar poslovnih procesa i različitih industrija. Ipak je tu prevladala prodaja.

"Uz vlastito usavršavanje i učenje, posebno zadovoljstvo mi je dijeliti svoje znanje i iskustvo sa svima koji nastoje biti svoji." - poručuje Alma Saganić.

Tko je moj idealni kupac? Koliko idealnih kupaca mogu imati? Zašto je važno prepoznati idealnog kupca? ...i još poneka informacija iz marketinga bit će na stolu uz doručak slijedeće srijede...

PRIJAVNICA

Ime i prezime*

Naziv salona/tvrtke

Kontakt telefon*

E-mail*

Napomena