november

Ideje za objave na društvenim mrežama u studenom

+ sadržaj napravljen za vas

Tražite li ideje što objaviti na društvenim mrežama ovog studenog? Pa, došli ste na pravo mjesto! Imamo niz zabavnih i zanimljivih ideja za objave koje će vaše pratitelje zaokupiti i potaknuti interakciju s vašim sadržajem.

Studeni je vrijeme za jesenske aktivnosti, započinje s Danom mrtvih, a pred kraj mjeseca počinje najčarobnije vrijeme u godini Advent. Između toga imate puno neobičnih „praznika“ koje možete iskoristiti za bolju interakciju sa vašim pratiteljima.

Naš popis ideja za objave na društvenim mrežama za studeni pomoći će vam da održite svoje račune aktivnima i privlačnima cijeli mjesec. Imamo sve što vam je potrebno da vas i vaše pratitelje zaokupite i zabavite.

Nastavite čitati jer ćete otkriti što objaviti na društvenim mrežama tijekom studenog.

november work

Sadržaj

Ideje za objave na društvenim mrežama u studenom koje izazivaju angažman

Prilikom izrade kalendara za društvene mreže za studeni, važno je stvoriti sadržaj koji će služiti vašoj publici i generirati angažman.

Angažman uključuje komentare, lajkove, dijeljenja i preglede vašeg sadržaja, a to je ključ vašeg uspjeha na društvenim mrežama.

Angažman vam daje do znanja kakvu vrstu sadržaja voli vaša publika, a također govori algoritmu da je vaš sadržaj vrijedan i da bi ga trebalo češće prikazivati.

Dakle, kako postići veći angažman na društvenim mrežama?

Kratak odgovor je…

  • Podijelite sliku ili video sa svakom objavom
  • Postavljati pitanja
  • Koristite hashtagove
  • Podijelite inspirativan sadržaj
  • Slavite praznike

Za dugačak odgovor s detaljnim primjerima i statistikom pročitajte moj post na blogu: 5 načina za povećanje angažmana na društvenim mrežama.

Sada kada znate pet jednostavnih načina za povećanje angažmana, prošetajmo kroz ideje za društvene mreže za studeni.

Što objaviti na društvenim mrežama u studenom

Kada planirate svoj sadržaj za cijeli mjesec, prva stvar koju želite učiniti je otvoriti svoj omiljeni alat za kalendar i početi graditi svoj plan sadržaja za mjesec.

Možete koristiti Google kalendar, Asanu, Trello ili starinski papirnati kalendar i olovku ili ste možda vlasnik našeg kalendara.

Za slijedeću godinu možete ga već sada naručiti naš Kalendar prijedloga objava za društvene mreže.

Nakon što je vaš kalendar otvoren, želite identificirati praznike, lokalne događaje, poslovne prekretnice i posebne promocije za mjesec te ih dodati u kalendar.

Softwer autumn

„Praznici“ za obilježavanje na društvenim mrežama u studenom

Studeni je odlično vrijeme za vlasnike malih tvrtki za održavanje akcija i promocija kako bi podigli svijest o svojim robnim markama.

Ovisno o prirodi vašeg poslovanja i onome što odgovara temeljnim vrijednostima vaše tvrtke, možete pokrenuti izazov ili nagradnu igru u čast Dana slatkiša, Crnog petka ili Mjeseca poduzetništva.

Na primjer, možete svim svojim pretplatnicima newslettera dati 10% popusta na neki vaš proizvod ili uslugetijekom cijelog mjeseca u čast Mjeseca zahvalnosti.

Ako ste nutricionist, mogli biste ponuditi besplatno savjetovanje svima koji imaju dijabetes u čast Svjetskog dana dijabetesa.

Restorani bi mogli ponuditi 10% popusta za proslavu Dana sendviča, Dana francuskog tosta, Dana nachosa ili Dana francuskog umaka.

Ovo je samo savjet o vrstama promocija koje možete pokrenuti, stoga svakako promovirajte sve što možete i što će izazvati angažman pratitelja!!

november2

Kad ljudi pomisle na studeni, obično pomisle na jesen, Dan mrtvih i Crni petak. To su fantastični praznici na društvenim mrežama i prigode za obilježavanje, ali postoje i mnogi drugi koje biste željeli proslaviti.

Jeste li znali da u studenom postoji više od 132 posebnih praznika i blagdana?

Evo nekih od najpopularnijih praznika i blagdana u studenom: 

1.  studenog: Dan mrtvih 

2. studenog: Dušni dan

3. studenog: Svjetski dan muškaraca

9. studenog: Svjetski dan izumitelja 

13. studenog: Svjetski dan ljubaznosti

14. studenog: Svjetski dan dijabetesa

21. studenog: Svjetski dan televizije

30. studenoga: 1. adventska nedjelja

Mjesec muškog zdravlja 

Za potpuni popis praznika u studenom posjetite: 132+ praznika u studenom 2022.

Unutar cjelovitog popisa praznika, pogledajte dnevne blagdane, tjedne ili mjesečne praznike i pronađite neke zabavne koji potiču jedinstvene ideje.

Na primjer, podijelite fotografiju na kojoj pijete kapučino ili kavu na Dan kapučina ili Dan espressa.

cappucino

Možete podijeliti fotografiju na kojoj vi i vaš tim ili vaši prijatelji zajedno uživate u pivi na Dan stouta.

Ili možete objaviti video svojeg najdražeg sendviča na Dan sendviča.

Uzmite u ruke svoj marketinški plan da vidite koje već planove imate ili velike promocije za ovaj mjesec. A zatim nadodajte i ostali sadržaj i planirajte koje dane želite promovirati na društvenim mrežama.

Nakon što su svi vaši posebni dani i promocije zakazani u vašem kalendaru, dodajte 1 – 2 posta s pitanjima svaki tjedan tijekom mjeseca.

Pitanja koja možete postaviti na društvenim mrežama u studenom

Studeni se veže uz jesen, zahvalnost te početak Adventa.

Napravite objave na društvenim mrežama postavljajući pitanja na temelju tih tema.

Na primjer, “Koja je vaša omiljena tradicija za početak Adventa?” ili “Koje su 3 stvari na kojima ste danas zahvalni?”

advent

Osim ako nemate blog o hrani, pitajte svoje pratitelje koju vrstu torte preferiraju iako to nema nikakve veze s vašim poslom.

Ali pogodite što? To je u redu! Zapravo, bolje je nego OK. To je upravo ono što želite učiniti.

Vaše objave na društvenim mrežama ne bi trebale biti pune samopromotivnih postova koji vrište “JA, JA, JA!!!”

Dobar sadržaj društvenih mreža usmjeren je na stvaranje pozitivnih razgovora i pružanje vrijednosti vašoj publici.

Zabavna pitanja izvrstan su način za stvaranje pozitivnih razgovora i povećanje angažmana na vašim objavama.

Zapamtite, angažman daje algoritmu do znanja da je vaš sadržaj vrijedan i povećava njegovu vidljivost.

Nakon što dodate pitanja u svoj kalendar sadržaja, dodajte 1-2 pozitivna citata za dijeljenje svaki tjedan.

Citati za dijeljenje na društvenim mrežama u studenom

Citati usmjereni na jesen ili jesen, zahvalnost i darivanje idealni su za studeni.

Na primjer:

  • “Jesen nam pokazuje koliko je lijepo pustiti stvari.” -Nepoznato
  • “Nema sretnije osobe od istinski zahvalne, zadovoljne osobe.” -Joyce Meyer
  • “Nije važno koliko dajemo, nego koliko ljubavi ulažemo u davanje.” -Majka Tereza
november quote

Pozitivni i ohrabrujući citati izvrstan su sadržaj društvenih mreža jer pomažu u borbi protiv sve toksičnosti društvenih medija i generiraju mnogo lajkova.

Kada dizajnirate svoje slike citata, preporučujem da se poigrate s različitim fontovima. Veliki, podebljani fontovi lako se čitaju, ali skriptirani fontovi su vizualno privlačni i mogu privući pažnju ljudi.

Testirajte razne fontove i pogledajte koji dizajni imaju najbolju zapaženost.

Nakon što dodate citate u svoj kalendar sadržaja, ispunite preostale dane obrazovnim, osobnim ili promotivnim objavama.

Dovršite svoj kalendar sadržaja za studeni

Nakon što dodate praznike, pitanja i ponude u svoj kalendar sadržaja, spremni ste ispuniti preostale dane.

Prvo, svaki tjedan dodajte jedan post za samopromociju.

Upamtite, vaš sadržaj treba biti usmjeren na služenje vašoj publici, ali to ne znači da nikada ne možete promovirati svoju tvrtku.

Cilj društvenih mreža je razviti vaše poslovanje, stoga svakako promovirajte svoje proizvode i usluge otprilike jednom tjedno.

Za različite ideja za promicanje vašeg poslovanja na društvenim mrežama pročitajte: A što ću danas objaviti na društvenim mrežama.

Upotrijebite ideje u tom postu da popunite preostale dane svog kalendara sadržaja.

Zatražite besplatno naših 85 ideja za postove.

Nakon što isplanirate svaki dan u kalendaru sadržaja za studeni, spremni ste identificirati popularne i trendovske hashtagove koje ćete koristiti u svojim objavama.

Hashtagovi za korištenje na društvenim mrežama u studenom

Hashtagovi su fantastičan način za povećanje vidljivosti i dosega vaših objava na društvenim mrežama.

Možete koristiti do 30 hashtagova u svojim postovima na Instagramu, ali istraživanje Track Mavena sugerira da je devet hashtagova magični broj za Instagram.

Na Facebooku i Twitteru preporučujem da koristite 1 – 2 hashtagova, a na LinkedInu koristite 3 – 5 hashtagova.

Kada sastavljate svoj popis hashtagova za Instagram, pazite da ne koristite samo najpopularnije hashtagove.

Hashtagovi s milijunima postova vrlo su konkurentni, smanjujući mogućnost da vaš sadržaj bude vidljiv.

hashtag

Kako biste povećali svoju izloženost, preporučujem da u svoje postove uključite hashtagove s rasponom popularnosti.

Odaberite nekoliko popularnih hashtagova s ​​milijunima postova, nekoliko hashtagova sa stotinama tisuća postova i nekoliko manje popularnih hashtagova s ​​tisućama postova.

Kako bih vam pomogla, sastavila sam popis od 20 najboljih hashtagova za korištenje na društvenim mrežama u studenom:

  • #jesenuzraku  #autumnisintheair
  • #jesenjelišće  #autumnleaves
  • #crnipetak  #blackfriday
  • #crnipetak2022   #blackfriday2022
  • #dan mrtvih   #dayofthedead
  • #jesenskasezona   #fallseason
  • #jesenskovrijeme    #falltime
  • #zahvalitise #givethanks
  • #hvalazaživot #givethanksforlife
  • #zahvalnost  #gratitude
  • #mjeseczahvalnosti #gratitudemonth
  • #sretanstudeni  #happynovember
  • #pozdravstudeni  #hellonovember
  • #sezonabundeve #pumpkinseason
  • #dobrodošaostudeni  #welcomenovember
  • #svjetskoprvenstvo2022  #worldchampionship2022
  • #mjesecmuškogzdravlja #movember
  • #advent
  • #jesenskoraspoloženje   #autumnmood
  • #jesenskevibracije  #autumnvibes
autumn working

Kako stvoriti sadržaj za društvene mreže

Sada kada imate isplaniran sadržaj na društvenim mrežama za studeni, morat ćete svaki tjedan izdvojiti vrijeme za stvaranje ideja za sadržaj.

Sjećate se kada sam rekla da uključite sliku ili video u svaki post?

Istraživanja su pokazala da postovi sa slikom imaju 2,3 ​​puta više angažmana od postova bez slike.

Sjajan alat za korištenje je Canva.com . To je besplatni online alat za dizajn koji je vrlo jednostavan i možete s njim napraviti čuda.

Kada stvarate sadržaj za društvene mreže, preporučujem da svaki tjedan odvojite 2 – 3 sata.

Iskoristit ćete to vrijeme za planiranje svojih postova za tjedan, dizajn slika ili snimanje videa, pisanje naslova i istraživanje svih hashtagova za svaki post.

Ukoliko još nemate Kalendar prijedloga objava za 2023. godinu slobodno ga naručite. Budite među prvima koji razmišljaju unaprijed i riješite se muka i razbijanja glave što da objavite na društvenim mrežama.

Dakle, ako tražite ideje za objave u studenom na društvenim mrežama – ili trebate pomoć u stvaranju sadržaja za svoje račune na društvenim mrežama – mi smo za vas. Od patriotskih hashtagova do zanimljivih pitanja, imamo sve što vam je potrebno da zadržite svoje pratitelje uključene i komunicirate s vašim sadržajem cijeli mjesec.

Ako vam je ovaj post bio od pomoći, podijelite ga s drugima! To bi mi značilo jako puno.

Nastavi čitati:

 

Autor: Natalija Crnički, često zvana i profesorica za salone jedva čeka da podijeli sa vama neki novu informaciju, da savjet ili samo posluša što imate za reći.