Gužva na poslu, bolest djeteta, kašnjenje tramvaja ili samo običan sunčan dan može utjecati na nedolaske vaših klijenata. Ako se to desi jednom onda imate razumijevanja, ako se desi drugi puta tada se već počnete pitati a za treći put ne želim ni spomenuti što se dešava u vašoj glavi… na žalost te se situacije ne mogu izbjeći u 100% slučajeva ali ih možete smanjiti. Kako? Možda vam dolje ponuđeni savjeti daju ideju..

 

Savjet 1: Podsjetite svog klijenta i potvrdite termin
Pobrinite se da vaš klijent ne može lako zaboraviti termin. Odmah nakon napravljene narudžbe pošaljite potvrdu bilo sms-om bilo e-mailom.
Ako šaljete podsjetnik e-mailom 24 sata prije zakazanog termina, mogućnost nedolaska znatno će se smanjiti. Ako pak imate posla s klijentom koji često ne dolazi na dogovorene termine, možete mu dodatno poslati i podsjetnik putem SMS-a.

Savjet 2: Neka vaš e-mail bude osoban
Pokušajte mail učiniti osobnim, kako bi se vaši klijenti osjećali povezanim s vašim salonom. Zbog toga će vaš e-mail i podsjetnici biti manje osuđeni na zaborav. Npr. unesite u e-mail svoj osobni stil komunikacije. Oslovite ih imenom, napomenite da se radujete njegovu dolasku, dodajte fotografiju sebe ili tima.

Savjet 3: Educirajte klijenta
Nažalost, mnogi ljudi i dalje misle da će, ako se ne pojave, mjesto biti popunjeno. Neka vaši klijenti postanu svjesni da ste odvojili vrijeme za njih u svom kalendaru i da to utječe na vas kada se ne pojave. Ne morate im odmah prijetiti novčanom kaznom, već ih pokušajte za početak „namamiti“ nekom svojom porukom. Na primjer, dodajte fotografiju u vaš e-mail ili poruku tima koji je spreman za njih, kave koja ih čeka ili tretmana koji je već pripremljen.

Savjet 4: Promjena vremena / Poništavanje
Ponudite klijentu mogućnost da otkaže ili premjesti zakazani termin. Jasno navedite i potvrdu i podsjetnik kako to funkcionira. Objasnite klijentu da otkazivanjem termina na vrijeme može usrećiti nekog drugog klijenta koji čeka na tretman.

Savjet 5: Online plaćanje
Uvedite online plaćanje ili za cijeli tretman ili kao polog za narudžbu. Na taj način imate vrlo mali ili nikakav financijski rizik. Jer ako se klijent ne pojavi polog ostaje vama a ako dođe onda nadoplati ostatak. Ali morate prije svega dobro objasniti klijentu vaš sustav plaćanja.

Savjet 6: Analizirajte nedolaske, razloge otkazivanja!
Na taj način ćete imati jasnu sliku o ponašanju klijenta. Ako to znate moći ćete i napraviti strategiju kako smanjiti nedolaske. Još je bolje ako koristite kakav program za vođenje poslovanja salona u kojem možete vidjeti svu statistiku nepojavljivanja, kroz funkciju filtriranja (ako ju vaš program ima) možete brzo uočiti rizičnu skupinu. Nije loša ideja pitati klijenta za razlog nedolaska. Naposljetku, korisno je znati tijekom kojeg se razdoblja ne pojavljuju najčešće, jer tada možete lakše odgovoriti na to.

Pitate se kako primijeniti gore navedene savjete u svom salonu i kako vam Salonize može pomoći? Slobodno nas kontaktirajte putem maila, poruke na Facebooku, nazovite nas a mi ćemo vam pokušati pomoći sa velikim zadovoljstvom!

Voljeli bismo čuti kako se vi nosite s nedolascima klijenata! Imate li kakav savjet koji se može dodati na ovaj naš popis? Ako je tako, molimo vas da ih ostavite u komentarima, jer će oni također biti zanimljivi i drugim salonima.

Natalija Crnički

Autor: Natalija Crnički, vlasnica Salonize koja se nakon dugogodišnjeg rada u školi otisnula u poduzetničke vode. Smatra da se svaki problem može riješiti pa ma kako kompliciran bio.