Projekt
Dovršetak i prilagodba aplikacije Salonize zahtjevima tržišta i njezina komercijalizacija
Sadržaj ove web stranice isključiva je odgovornost Salonize j.d.o.o.
Konzultantica za estetsku medicinu, kozmetologiju i wellness.
Kroz karijeru je bila vlasnica dva beauty centra, zastupnica za nekoliko kozmetičkih brandova, a kao specijalistica za postavljanje spa i wellnessa za hotele 5* nedavno je surađivala i s najluksuznijim hotelom u Hrvatskoj (Heritage Hotel Palace Elisabeth na Hvaru).
Radi 22 godine u struci, od toga 12 godina je uspješno vodila salon u Velikoj Gorici. Nakon 4 godine pauze usudila se ponovno otvoriti salon i osmislila je novi koncept poslovanja. Želja joj je podignuti poslovanje na jedan viši nivo i pokazati drugima da se može uspjeti.
Ako želite prodavati na Internetu i niste sigurni od kuda krenuti, Marijo je prava adresa za vas. Iako su mu specijalnost platna rješenja za eCommerce, zbog višegodišnjeg iskustva i suradnje sa stotinama web trgovaca koji prodaju svašta, od igle do lokomotive, od Marija ćete dobiti puno više informacija od onih vezanih za plaćanje. Osim što ćete dobiti kompletnu sliku toga što poslovanje na Internetu sve uključuje, dobit ćete i savjete od kuda i kako krenuti, kako nešto brže i jednostavnije odraditi, koga kontaktirati za pojedina područja ili informacije.
Marijo radi u Corvus Pay-u – tvrtki koja je lider u području platnih usluga u eCommerce-u. Da su korak ispred drugih u području kojim se bave potvrđuju stalnim uvođenjem noviteta na tržište, od kojih su trenutno najpopularnije funkcionalnosti bazirane na pohrani kartičnih podataka, tzv. Wallet-i te mogućnosti plaćanja s računa na račun, bez korištenja kartica, za što su ove godine dobili licencu od HNB-a.
Branding je put da kupcu prodate viziju Vaše usluge koja će kupcu nadu u ljepše, pretvoriti u stvarnost.
Zašto je branding važan za Vas, koje segmente poslovanja obuhvaća branding, pa i ono osnovno pitanje – da li Vama branding uopće treba, o tome će s Vama prodiskutirati Alma Saganić.
“Uz vlastito usavršavanje i učenje, posebno zadovoljstvo mi je dijeliti svoje znanje i iskustvo sa svima koji nastoje biti svoji” – poručuje Alma Saganić.
Natalija Crnički je “krivac” za 1. međunarodnu konferenciju vlasnika salona.
Inače profesorica fizike i kemije, koja se nakon provedenih godina u obrazovanju otisnula u poduzetničke vode. Osim što je aplicirala na natječaj iz EU fondova i završila taj projekt uspješno, intenzivno radi na razvoju vlastite platforme za uspješno poslovanje i modernizaciju salona.
Njena tvrtka se bavi i provođenjem marketinških aktivnosti za salone, izradom web stranica i web shopova…
Želja joj je da se ovom konferencijom vlasnici salona još više umreže, digitaliziraju, spoje tradicionalno sa modernim i uživaju u svom poslu.
Terapeut i vlasnica Linea Snelle Jug.
Moj posao je pomoći klijenticama da poboljšanjem životnih navika, vježbanjem i pravilnom prehranom postignu svoju idealnu težinu, imaju energije za sve pothvate te da budu zadovoljne sobom i svojim životom. Zato nas posjećuju svaki drugi dan i mjesečno imamo 80-100 aktivnih klijentica.
Biti besprijekoran i pomagati svakoj toj klijentici vjerojatno ne bi bilo moguće bez aplikacije koja nam omogućuje svaki trenutak uvid tko dolazi u salon, koliko je puta klijentica bila, koje točno terapije i tretmane ćemo provoditi i sl. Sa salonized aplikacijom, moj rad i rad mojih djelatnica je više fokusiran na uspjeh i podršku klijentice jer više ne trošimo puno energije na papire, čitanje rukopisa, brisanje gumicom, nepreglednost i ne mogućnost vođenja statistike. Naš život i posao je prešao na viši nivo uvođenjem ove aplikacije. Svima je preporučam, čak i onim salonima u kojima radi samo jedna osoba jer u svakom trenutku i sa svakog mobitela ili kompjutera možete vidjeti i mijenjati što god treba u rasporedu i prilagoditi se.
Oduševljena sam i danas nakon 1,5 godine korištenja i ne mogu zamisliti poslovanje bez Salonized aplikacije. Hvala, hvala, hvala!
VIP voditelj prodajnog tima Merkur osiguranja
U poslovima prodaje osiguranja, Vibor Kurtović broji više od 20 godina i sa sigurnošću možemo reći kako je malo situacija i osiguranih slučajeva za koje ne bi imao savjet ili korisno rješenje. U osiguranju je prošao sve – od zastupnika do voditelja tima i edukatora te organizatora prodaje. Timu Merkur osiguranja svojim iskustvom doprinosi od 2012. godine, a trenutno vodi jedan od najuspješnih Merkurovih prodajnih timova. Kako sam ističe, u poslu ga vodi vedar duh i želja za prenošenjem osobnih iskustava te stvaranjem novih uspješnih prodavača.
Već 30 godina radi u svijetu kozmetike i slovi kao vrhunski autoritet ove branše. Autor je 6 knjiga između kojih je i knjiga odnosno priručnik za uspješno poslovanje u salonu, koji je preveden i na hrvatski jezik. To je prvi priručnik koji je sastavljen iz pitanja vlasnika i zaposlenika u salonima i konkretnih odgovora autora.
Evgen je do sada rješio brojne nepovoljne situacije u mnogim salonima.
Magistra psihologije i konzultant u Ramiru, certificirani NLP Master Practitioner i NLP Coach.
Tihana je svoja znanja i vještine razvijala radeći u različitim područjima psihologije, s ciljem upoznavanja i razumijevanja što šireg kruga ljudi različitih dobi i iskustva. Karijeru u području organizacijske psihologije započela je kao voditeljica ljudskih resursa vodećeg medija za studentsku populaciju, gdje je organizirala i provodila procese pribavljanja, odabira, uvođenja u posao, praćenja rada i razvoja rukovoditelja i timova. Dio je Ramiro tima od 2016. godine. Kreira i aktivno sudjeluje u brojnim projektima organizacijskog razvoja te provodi procjene djelatnika i rukovoditelja u selekcijske i razvojne svrhe. Područje rada koje ju posebno zanima jest grupni rad, odnosno razvoj mekih vještina i izgradnja timova kroz treninge i team-buildinge. Stalno se profesionalno usavršava aktivno sudjelujući na različitim konferencijama i brojnim dodatnim psihologijskim i poslovnim edukacijama.
“Svaka osoba koja je njegovana (a to se vidi!) i drži do svog izgleda zrači samopoštovanjem i samouvjerenošću, a to joj svakako može samo koristiti u pregovaranju, dogovaranju poslova, te joj se otvaraju neke nove mogućnosti u svakom slučaju.” – poručila je Ljiljana Perkov, osnivačica Business Cluba – projekta Kozmetički salon Dora ’98, koja će nam u svom predavanju objasniti tko je naš idealan klijent i kako odrediti željene skupine korisnica.
Stalno usavršavanje u struci, praćenje trendova u kozmetici dovoljno govore o stručnosti i profesionalnosti Ljiljaninog salona, a rezultat toga su zadovoljne klijentice. Ljiljana je bila edukatorica na području Hrvatske za prestižne francuske kozmetičke brendove Guinot i Mary Cohr, za što je znanje stekla u Parizu.
Ivana Fakin vlasnica je Essenta agencije za web i marketing i osnivačica projekta Digital Picnic Zagreb.
ESSENTA Agencija za web i marketing pruža usluge digitalnog marketinga, izrade i održavanja web stranica i ecommerce projekata, te usluge marketinškog savjetovanja i educiranja s fokusom na mala i srednja poduzeća.
Digital Picnic Zagreb pokreće na temu digitalnog dijaloga u svakodnevnom poslovanju, posvećenog online praksi malih i srednjih poduzeća te freelancera, s ciljem da dobru hrvatsku, digitalno-marketinšku praksu što više približi drugima, kroz stvarne, uspješne primjere i tako s ostalim sudionicima doprinese rastu hrvatske poduzetničke scene.
Darijan Kosić, stručnjak u razvoju poslovanja, marketing i prodaju.
Iako tek 30 godina, iza sebe ima 6 godina poduzetničkog iskustva i partnerstvo s poznatim hrvatskim investitorom Sašom Cvetojevićem – sada već kroz 3 uspješna biznisa: EVA Hrvatska, gdje kroz webshop te mrežu poslovnica i partnera se prodaju EVA filteri za vodu, aromatski i filter tuševi, NOVIS sokovnici i blenderi te ostali aparati za zdraviji život; zatim SIMPLI marketinška agencija koja je ekskluzivna agencija za prodaju i marketing N1 Televizije u Hrvatskoj i, konačno, DWIZARDS Web Development agencija koja se bavi razvojem web stranica, webshopova te mobilnih i web aplikacija.
Ibro Fazlić, mag. ing. comp., iz tvrtke Marant. Ibro je IT stručnjak s preko 25 godina iskustva na poslovima razvoja programa i cyber sigurnosti od čega je 10 godina radio za Microsoft (San Diego) i Oracle (Phoenix), na razvoju software-skih rješenja između kojih posebno izdvajamo rad na razvoju Windows Vista operativnog sustava koji je 2009. godine bio drugi najkorišteniji operativni sustav s više od 400 milijuna korisnika. Magistrirao je informacijsku sigurnost na Coleman University-u u San Diegu, u Kaliforniji te računarstvo i informatiku na Fakultetu elektrotehnike u Tuzli.
Nakon povratka u Hrvatsku razvija različita “taylor made” aplikativna rješenja za razvoj poslovanja malih i srednjih poduzetnika, od kojih posebno izdvajamo CRM software SCHEDULER namijenjen zdravstvenim ustanovama i ordinacijama koje razvijaju ili žele razvijati usluge zdravstvenog turizma. SCHEDULER danas uspješno koristi nekoliko desetaka dentalnih ordinacija koje su svoje poslovanje značajno unaprijedile te svake godine ostvaruju značajan rast prihoda i broja pacijenata.
Ibrin rad odlično pokazuje kako nema granica između IT industrije i ostalih branši.
Gorana Bardak, mag.oec je voditeljica poslovnog razvoja u tvrtki Login d.o.o. koja se bavi izradom naprednih poslovnih aplikacija. Njezina je zadaća pratiti različite poslovne sektore te pomagati tvrtkama u transformaciji njihovog poslovanja korištenjem modernih tehnologija.
Dipl. oec., Specijalist digitalnog marketinga. Kao BLI (Buzan Licensed Instructor), certificirana je trenerica Mentalnih mapa već 14 godina.
Osnivač je i direktor tvrtke Scarabei d.o.o., prisutne na tržištu od 2008. godine, a zasnovane na temeljima tvrtke Eventus, pokrenute još davne 2004. godine. Vlasnica je portala Poslovnaedukacija.hr – koncepta online trgovine znanja, koja na jednom mjestu okuplja sve vrste poslovnih edukacija, dostupnih na klik današnjim poslovnim ljudima koji žive užurbanim načinom života te mladim ljudima koji imaju želju razviti svoju karijeru novim znanjima i vještinama.
Predavač je u Maloj školi poduzetništva za žene s temama: „Kako se predstaviti na internetu“, Osnove digitalnog marketinga“ i “Business Mind Mapping” Svoj profesionalni razvoj nastavlja sudjelovanjem na raznim seminarima, radionicama i konferencijama.
Član je Međunarodne mreže poslovnih žena.
Dino Oreški je karijeru počeo u Neckermannu prije 15 godina, a prvi radni zadatak nakon diplome mu je bio – preseliti katalog na webshop. Nakon toga postaje voditelj eCommerce odjela u Quelleu gdje je zadužen za vođenje tima i u to vrijeme najvećeg webshopa u Hrvatskoj. Potom prelazi u KG Mediu, agenciju specijaliziranu za promociju hrvatske turističke ponude gdje provodi online oglašivačke kampanje bazirane na online booknzima. Iduća postaja je Inventa, na poziciji Web & eCommerce managera gdje je bio project manager web shopova. Vraća se u turizam, u Dubrovačke Vrtove Sunca, a nakon četiri godine odlazi u IT, kao voditelj digitalnog marketinga u Spanu.
Danas je konzultant za digitalni marketing u Uppingu i konzultant u Udruzi eCommerce Hrvatska.
Voli izazove i vjeruje da za svaki problem postoji rješenje. Pomiče granice uspješnim kombiniranjem tehnologije i marketinga. Za dodatnu inspiraciju presluša podcast, a često zaviri u razne knjige, tematske blogove i članke.
Milica Ignjatović strukovni specijalist medicinske estetike nastavnik je praktične nastave na Visokoj zdravstvenoj školi strukovnih studija u Beogradu na smjeru strukovni estetičar – kozmetičar.
Jedan je od prvih studenata koji su studirali u zdravstvenoj školi na smjeru strukovni estetičar, a uskoro i trener praktičnih vještina na istoimenom smjeru.
Sa velikim zadovoljstvom prenosi svoje znanje i zalaže se za razvoj struke kroz rad u obrazovanju, ali i promociji znanja i vještina kozmetičkih tehničara i strukovnih estetičara kroz rad Udruženja EstetikPro čiji je predsjednik. Udruženje EstetikPro je nastalo u Beogradu poslije dugo godina zatišja rada strukovnog udruženja kozmetičara na teritoriju Srbije i uspjelo je dati novu energiju, novih generacija i okupiti kozmetičare i pokrenuti struku.
Kao proizvod rada Udruženja je i jedini stručni magazin u Srbiji koji izlazi već šest godina, Magazin EstetiKPro je pomogao okupiti i tvrtke koje se bave proizvodnjom i uvozom profesionalnih kozmetičkih preparata i stvoriti jednu malu zajednicu koja organizira svoja druženja kroz kongrese, stručna putovanja, edukacije.
Kroz aktivnost Udruženja Milica i ostali suradnici doprinjeli su da se posle više desetljeća obrazovanja kozmetičkih tehničara i strukovnih estetičara u medicinskim školama ovi profili nađu na spisku zdravstvenih radnika i omogući im se sticanje licence za rad u zdravstvu. Tako se otvara sasvim jedno novo poglavlje i jedan novi pravac razvoja medicinske estetike i primjenjene kozmetologije, a samim time i pravac razvoja i rada kozmetičkih salona.
Kako se razvija struka i kako se educira stručni kadar u Srbiji kao i kako se mijenja poslovanje i način rada predstaviće vam na našem prvom panelu.
Marina Kolar posljednjih 18 godina stvara uspješne (osobne i poslovne) priče.
Certificirana je edukatorica Swiss career Qualification programa za razvoj kompetencija i karijere (CH-Q metoda), vlasnica obrta za edukaciju i savjetovanje Konekta, profesionalna savjetnica i stručnjakinja za organizacijski razvoj.
Vjeruje da svaki pojedinac može stvoriti ili naći posao na kojem će ostvariti svoje potencijale.
Kroz edukacije i savjetovanja pomaže ambicioznim pojedincima razviti kompetencije, karijeru i biznise kako bi ostvarili svoje potencijale i postigli željeni uspjeh.
Malim tvrtkama pomaže vratiti fokus, brendirati se i ostvariti rast.
Vlasnica kozmetičkog salona već 25 godina. U Zdravstvenom učilištu radi 12 godina, od toga 10 u stalnom radnom odnosu. Odgojila i obrazovala je generacije kozmetičara. Za biti dobar u struci potrebna je volja i želja za učenjem, ali i stalna edukacija.
Konzultantica, coach i trener s petnaestogodišnjim iskustvom u radu s preko 300 tvrtki. Održala više od 2000 sati individualnog coachinga i vodila više od 1000 poslovnih edukacija.
Vlasnica i direktorica tvrtke RE-FORMA GRUPA d.o.o. za savjetovanje i edukaciju koja pomaže poduzetnicima, tvrtkama i organizacijama da postignu više od ovoga što trenutno ostvaruju, povećaju svoje prihode te postanu konkurentniji na tržištu.
Osmislila je i vodi edukaciju za poduzetnike „Poslovna Akademija” kako bi uspješno prevladali stagnaciju, reorganizirali svoje poslovanje i postavili temelje za izgradnju uspješne i profitabilne tvrtke.
Ekonomistica je i nositeljica brojnih certifikata poslovnih treninga pohađanih u zemlji i inozemstvu (prodaje, managmenta, coachinga, digitalnog marketinga, vođenja i upravljanja ljudskim resursima). Autorica je tri knjige te redovno piše blog na teme osobnog i poslovnog razvoja.
Dr. sc. Elvira Mlivić Budeš je razvojna konzultantica koja je do sada surađivala s preko 600 pravnih osoba te preko 2.500 fizičkih osoba na radionicama u Filaksu.
Održala je stotine stručnih i motivacijskih predavanja, kao autorica ili koautorica napisala 20 poslovnih priručnika, a u svoj rast i razvoj uložila je 30 godina (diplomirana ekonomistica, magistrica društvenih znanosti, doktorica znanosti).
Radi od devetnaeste godine, uspjela je zaobići mnoge poslovne klopke, naučiti puno na svojim propustima i uspjesima, istražiti pozicije srednjeg menadžmenta i vješto zaplivati poduzetničkim vodama još od 2001. godine.
U svom radu kombinira poslovna znanja i osobni razvoj, a to mogu potvrditi svi oni koji su u Vedroj kući znanja dobili puno znanja i vrijedna zrnca poslovne vedrine i motivacije
Dragan Petrović uspješan je menadžer s vrhunskim prodajnim rezultatima u nekoliko branši i dokazanim uspjehom na pozicijama srednjeg menadžmenta.
Uspješno vodi vlastiti projekt Ženska stvar, namijenjen povezivanju i osnaživanju žena u poslovanju.