Radionica
Hajmo se brandirati!

HoTo toranj
Savska cesta 32, Zagreb
23.11.2019. 16,00-20,00 sati

Sadržaj radionice

  1. Imamo li isto shvaćanje što je brend i brending?
  2. Praktična vježba
  3. Kojih pet elemenata utječe na brend i brending i na koji način?
  4. Kako ti elementi utječu na moj salon – praktična vježba
  5. U kakvoj su vezi brending i otkazivanje kupaca?
  6. Vaš plan za sutra

Pauza je predviđena od 17,45 do 18,00 sati.

Što ćemo dobiti nakon ove radionice?

Cilj radionice je da Vam pomogne usmjeriti Vaše poslovanje prema klijentima koji će biti apsolutno zadovoljni Vašim uslugama (po mogućnosti ne jednom nego više njih), koji će biti lojalni Vašem brendu i širiti to zadovoljstvo među svojom okolinom.

Vlasnica/vlasnik koji je postavio i ostvaruje svoju brending strategiju ima jasniji i čistiji odnos sa svojim zaposlenicima ali i dobavljačima i parterima. Ova radionica Vam treba pomoći da produbite svoje znanje o brendingu ali i da spoznate da brending nije nešto što se radi jedan dan pa gotovo, to je dugoročna strategija koju provodite u Vašem poslovanju trajno. Tek tada može imati puni uspjeh.

Ponešto o predavaču

Alma Saganić

Alma Saganić je diplomirala i magistrirala na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, specijalistički studij "Marketing in USA" završila je na Cleveland State University-u, a tijekom više od tri desetljeća radnog iskustva završila je više od 40 tečajeva, treninga i specijalizacija. Rad u Coca- Coli, Stimorolu, Ferreru, Hrvatskom telekomu značio je potvrdu naučene teorije u praksi. Zadnji 6 godina bavi se savjetovanjem i edukacijama za mala poduzeća, većinom u ženskom vlasništvu.

Izuzetno iskustvo u marketingu i prodaji uz odlične organizacijske sposobnosti dobra su osnova za uspješne poslovne rezultate, te dobro vođenje projekata. Iskustvo u marketinškom i prodajnom planiranju, te u provedbi planova kroz različite komunikacijske i prodajne kanale, analitičko razmišljanje, sklonost rješavanju problema, timski rad te motivacija i dobra suradnja u timu, kvalitetna su podloga za postizanje izazovnih ciljeva. Dobrim rezultatima pridonosi interesantno radno iskustvo u različitim tipovima kompanija, koje su kroz višegodišnji rad u IT-u dale poseban pristup projektnom managementu primjenjivom u svakom segmentu poslovanja. Posebni izazov i zadovoljstvo su rezultati postignuti kroz organizaciju i motivaciju prodajnog osoblja gdje se uz ostale kvalitete zahtijeva i dobar timski rad kao i odlične medijacijske i motivacijske sposobnosti.