Još uvijek se bojite Instagrama? Nije vam baš drag? Još jedna novotarija u nizu kojom se morate baviti uz vaš posao? Možda vas slijedećih par brojeva barem malo prisili na promjenu mišljenja o Instagramu.

U 2016. INSTAGRAM JE KORISTILO 48,8% BRENDOVA, U 2017. 70,7%

To je jedna od najbrže rastućih platformi za sve tvrtke koje su trenutno na tržištu. Ovo bi svakako trebalo biti i vama zeleno svjetlo jer svi vrhunski svjetski brandovi koriste ovu platformu za pronalaženje budućih klijenata i za komunikaciju sa već postojećim.

NAJVEĆI BRENDOVI U PROSJEKU SU OBJAVLJIVALI POSTOVE 5 PUTA TJEDNO NA INSTAGRAMU 2016. ŠTO JE POVEĆANJE OD 50% U ODNOSU NA 2015.

Jasno mi je da vam društvene mreže i objave na njima ne znače puno i da se u moru svih obaveza ne možete još i time baviti jer za sve je potrebno vrijeme pa i za to. Ali promislite o ovome: vrhunski brandovi su imali objave gotovo jednom dnevno u 2016. U 2017. se to povećalo za dva puta, a danas je to i do 3 puta u danu. To vam može izgledati zastrašujuće, ali svakako će ovakav trud biti nagrađen jer…

75% KORISNIKA INSTAGRAM-A PODUZIMAJU AKCIJU, KAO ŠTO SU POSJETE WEB-STRANICI, NAKON PREGLEDA OGLASA NA INSTAGRAM-U.

Ne radi se samo o „lajkovima“ i komentarima što je svakako vrlo važna stvar i veliki angažman klijenata koji treba cijeniti. Tu se misli na lojalnost i želju klijenata da što više nauče o vama, vašem salonu, da ponovo rezerviraju termin ili čak postanu klijenti ako to do sada nisu bili.

Nadam se, da su vas barem malo ove brojke i postoci uvjerili da je Instagram vrlo važan u poslovanju. Ali sada ono drugo što se svima mota po glavi a to je: Uh, tko će još to raditi i koliko je to teško!

Nema sumnje u to: baviti se Instagramom je težak posao kao i sve drugo. I da treba naći vremena u danu za to i da treba osmisliti dobre postove i da treba natjerati sebe i djelatnike za napraviti još koju fotografiju u nizu od onih 100 koje ste danas fotkali i da treba pitati klijente dopuštaju li da ih se fotografira pa makar je to s leđa. I da treba provjeriti je li slika dobra i da treba provjeriti je li objava gramatički točna i to još u duplo provjeriti jer nema mjesta za greške.

I sada se hvatate opet za glavu!

Srećom, postoji jedan stari trik koji se može koristiti za sve, od Instagram marketinga do kako se riješiti mrlja od ruža na košulji: pogledajte kako su to učinili drugi ljudi! To ne znači da ih kopirate, već učite od njih! Ili angažirajte profesionalce! To ne mora biti skupo ali vas može riješiti brige, nervoze i dodatnog posla za koji nemate vremena ili ne znate.

I sada velika objava… za sve one koji bi htjeli poboljšati Instagram profili ili započeti koristiti ga malo više.. uskoro ćemo pustiti našu posebnu e-knjigu napisanu posebno za vlasnike salona i njihovo osoblje i na taj način vam pomoći da zakoračite velikim koracima u Instagram svijet.

Biti će tu:
• Primjeri najboljih salona iz svijeta i njihovi postovi
• Kako koristiti hashtagove i koliko slika i videozapisa trebate objaviti u jednom danu
• Ideje o tome kako napraviti svoje fotografije da prije i poslije izgledaju sjajno

I drugi savjeti…

Pratite nas kako bi bili među prvima koji ćete preuzeti besplatnu e-knjigu, koja će vam pokazati kako vrhunski saloni u svijetu koriste Instagram kako bi razvili svoj posao i kako možete razviti svoj salon koristeći ovu važnu platformu društvenih medija.

Javite nam se sa pitanjima!

20190610_155625000_iOS
Natalija Crnički

Autor: Natalija Crnički, vlasnica Salonize koja se nakon dugogodišnjeg rada u školi otisnula u poduzetničke vode. smatra da se svaki problem može riješiti pa ma kako kompliciran bio.