Social media engagement

5 načina za povećanje angažmana na društvenim mrežama

(kažu ponavljanje je majka učenja, pa ajmo ponoviti gradivo)

Kada stvarate sadržaj na društvenim mrežama, važno je dijeliti sadržaj koji će povećati angažman vaših pratitelja, klijenata, budućih klijenata.

To je zato što je angažman (komentari, lajkovi, dijeljenja i pregledi) ključ za rast vašeg poslovanja na društvenim mrežama.

Ne samo da vam angažman na društvenim mrežama daje do znanja kakvu vrstu sadržaja voli vaša publika, već također daje do znanja koji je vaš sadržaj vrijedan kako bi ga češće prikazivali.

Bez angažmana na društvenim mrežama, algoritam (na bilo kojoj platformi) će prestati prikazivati ​​vaš sadržaj vašim pratiteljima.

social media

Pa kako postići veći angažman na društvenim mrežama?

U ovom ćete postu ponoviti/prisjetiti se/doznati/naučiti pet jednostavnih strategija koje možete implementirati odmah kako biste povećali svoj angažman na društvenim mrežama.

Osim toga, ponovo ćete se riješiti glavobolje kada su u pitanju objave tj. stvaranje sadržaja.

Zaronimo u pet strategija koje povećavaju angažman

 

1. Slika, slika, slika…i opet sllika, slika, slika

Jeste li znali da objave na Facebook-u sa slikom dobivaju 2,3 ​​puta više angažmana od postova bez slike?

Bez obzira na kojoj platformi društvenih medija objavljujete sadržaj, uvijek uključite sliku ili video uz ažuriranje statusa.

facebook post

Neki od vas sigurno muku muče sa slikama, jer nisam ja fotograf, ne znam kako fotografirati da bude vauu, da upadne u oči i sl…

Odgovor: Ne morate biti profesionalni fotograf ili model da biste postigli odlične rezultate sa svojim slikama.

Da budem potpuno iskrena, ne morate ni koristiti svoje fotografije ako vam je baš to noćna mora.

Možete koristiti stilizirane slike i grafike koje rade nevjerojatno dobro i izvrsno se ističu u objavama, pa ko voli nek izvoli..

Naravno, ne morate biti profesionalni dizajner ili plaćati otmjeni softver za dizajn.

Možete koristiti besplatni alat kao što je Canva.com za brzo i jednostavno dizajniranje prekrasne grafike koja privlači pozornost. Canva

2. Pitajte, pitajte, pitajte

Vjerojatno ste već puno stvari isprobali, eksperimentirali, provodili testove na različitim kanalima društvenih medija. Neke su objave imale veći angažman, a neke manji.

Od svih različitih vrsta postova koje se objavljuje, pitanja generiraju najviše komentara.

Najbolji dio je da pitanja koja postavljate ne moraju biti duboka (smisao života i sl.) ili povezana s vašim poslovanjem.

Jednostavan post (sa slikom) s pitanjem “Planine ili more?” generirati će veliku raspravu o tome što je bolje.

Question

Kada savjetujem vlasnike malih tvrtki, salona, ordinacija o tome što objaviti na društvenim mrežama, često puta se bore s objavljivanjem svega što izravno ne promovira njihovo poslovanje.

Iako je važno promovirati svoj posao na društvenim mrežama, ne želite da je cijeli profil vašeg poslovanja ispunjen promotivnim sadržajem koji viče “JA, JA, JA!”

Umjesto toga, preporučujem da slijedite pravilo 80/20. Samo 20% vaših postova na društvenim mrežama trebalo bi promovirati vaše poslovanje.

Ostatak vašeg sadržaja trebao bi se usredotočiti na služenje vašim klijentima, što postižete pružanjem korisnih informacija, stvaranjem zabavnih razgovora, odgovaranjem na pitanja, nuđenjem rješenja za njihove probleme i dijeljenjem pozitivnog i poticajnog sadržaja.

 

3. Hashtagov-i koji objavu znače

Uključivanje hashtagova u svoje postove na društvenim mrežama brz je i jednostavan način da poboljšate svoje marketinške rezultate na društvenim mrežama.

Ako niste upoznati s hashtagovima, oni imaju simbol ljestvi (#) i kada se stave ispred riječi ili niza riječi unutar objave na društvenim medijima, dopuštaju da se taj post indeksira i pretražuje.

Na primjer, zamislite da podijelite objavu na Instagramu koja kaže: “#SocialMediaMarketing je zabavan!”

Ako netko upiše “#SocialMediaMarketing” u svoju traku za pretraživanje na Instagramu, vaša će se objava pojaviti na popisu rezultata. Ludnica, zar ne?

Hashtags

Sve dok koristite prave hashtagove, više ljudi će pronaći vaš sadržaj, uključiti se u njega i pratiti vas!

Za one koji žele još malo se informirati o njima pročitajte: Muka po hashtagovima

 

4. Budite inspiracija svojim pratiteljima

Uz toliko negativnosti u svijetu, ljudi žele vidjeti pozitivan, inspirativan i poticajan sadržaj na društvenim mrežama.

Osim toga, većina dijeli samopromotivne sadržaje, pa će vašim pratiteljima biti osvježavajuće vidjeti post koji im uljepšava dan, a ne prodaje im nešto.

Zapamtite, 80% vašeg sadržaja treba pružiti vrijednost vašim klijentima, a samo 20% treba biti samopromotivno.

Inspirativni sadržaj koji dijelite mogao bi biti priča koja grije srce koju ispričate u videu ili može biti jednostavna poput inspirativnog citata.

inspiring quote

Zapravo, citati su izvrsni na društvenim mrežama!

Kada su dobro dizajnirani, ističu se u objavama i generiraju puno lajkova.

Da biste naveli korisnike da se zaustave kod vašeg sadržaja i pozabave se njime, neka vaše slike budu jednostavne i koristite podebljane fontove bez serifa.

Previše riječi i fontova stvaraju pretrpane slike koje se teško izoštravaju – uzrokujući da korisnici prelet vaš sadržaj.

 

5. Slavite, kao da je svaki dan praznik

Blagdanske objave je lako kreirati i uvijek dobivaju više “lajkova” od bilo koje druge objave.

Malo ljudi će se baviti objavom o vijestima vezano za vašu tvrtku ili posao ili članku iz djelatnosti, ali gotovo svatko tko vidi objavu u kojoj svima želi sretnu Novu godinu dat će joj “lajk”.

Za vlasnika vlastitog businessa, blagdani su dar koji ne samo da povećava vaš angažman na društvenim mrežama, već se i objave lako stvaraju i ispunjavaju vaše pratitelje pozitivnim emocijama.

celebration post

Kada razmišljate o praznicima, razmišljajte dalje od tradicionalnih praznika kao što su Božić i Majčin dan.

Okrenite se malo oko sebe, uključite maštu i možete slaviti bilo šta od Dana čokolada, pa preko Dana voda do Dana samaca i sl. Sve je to upotrebljivo i za vaš posao iako vam trenutno izgleda nespojivo.

Uz više od oko 3000 različitih praznika državnih, vjerskih pa do onih šaljivih koje možete slaviti svake godine, svaki dan i razveseliti svoje pratitelje.

Na primjer, ako ste pekar/slastičar, mogli biste iskoristiti Dan čokoladnih torti tako što ćete podijeliti fotografiju čokoladne torte koju prodajete u svojoj pekarnici/slastičarnici i ponuditi svojim pratiteljima posebne pogodnosti vezane za taj dan ili nagradnu igru pa da smisle naziv vaše torte i najoriginalnije ime dobiva nagradu.

Ili, ako ste kiropraktičar, mogli biste prepoznati Svjetski dan kralježnice tako što ćete podijeliti svoju fotografiju s pacijentom i ponuditi svojim pratiteljima konzultacije ako nazovu i zakažu termin taj dan.

Ideja ima pregršt, treba se samo opustiti i krenuti.