Jesen stiže dunjo moja...
(4 savjeta za marketing salona za jesen)
Kako se ljeto bliži kraju (kalendarski), nova sezona je odmah iza ugla (neki bi rekli, već je tu) — a s time dolazi i mnoštvo novih prilika za povećanje prihoda. Za svakog je vlasnika salona važno da ostane u toku – u suprotnom, riskirate da stagnirate.
Što je još važnije, postoji hrpa novih trendova ljepote o kojima možete naučiti i marketinških savjeta koje možete otkriti kako biste pomogli svom salonu da ovu sezonu učini najprofitabilnijom dosad. Slijede četiri mojeomiljene marketinške ideje za salone koje biste trebali isprobati ove jeseni:
1. Maksimizirajte sezonske ponude
Dodajte malo “začina bundeve” u svoj život ove jeseni kreiranjem sezonskih specijaliteta koji će vaš salon izdvojiti od ostalih. To ne mora biti ništa ludo – poanta je samo stvoriti malo buke i dati klijentima nešto zbog čega će biti uzbuđeni.
Isprobajte nešto poput svako peto pranje kose besplatno, ili svaka treća manikura donosi poklon lakiranje ili nagradna igra- slikajte svoju jesensku slasticu s uređenim noktima i sl. To nije ništa previše ekstremno za vaš krajnji rezultat, ali je ipak nešto što će klijentima biti privlačno.
Ova jesen je savršeno vrijeme da koristite novi software za vođenje salona kako biste, ne samo olakšali narudžbe svojim klijentima, nego i promovirali svoje ponude. Ovakav alat je jednostavan za korištenje može vam pomoći pridobiti klijente putem svojih promotivnih ponuda—i natjerati ih da se vraćaju automatskim, prilagodljivim porukama i kampanjama.
2. Postanite majstor u zadržavanju klijenata
U prosjeku je utvrđeno da vas privlačenje novih klijenata može koštati 5 puta više nego od vraćanja starih, a povrh toga, stalni kupci obično troše oko 67% više.
Novi software za vođenje salona također vam može pomoći da svoju strategiju zadržavanja klijenata podignete na višu razinu.
Opremljeni predlošcima e-pošte i tekstualnih poruka spremnim za korištenje, možete jednostavno ostati povezani sa svojim klijentima i obavijestiti ih o svim nadolazećim promocijama, novim uslugama dodanim na vaš cjenik ili slobodnim terminima u posljednjem trenutku. Dugoročno gledano, to može pomoći vašem poslovanju uštedjeti gomilu novca kada je riječ o troškovima oglašavanja i povećati vaš ukupni prihod.
3. Iskoristite jesenske događaje
Sezona povratka u školu već je tu. Znate što to znači – od novih frizura, preko novih noktića, obrva i sl.
Nemojte misliti da je jesen vrijeme samo za školarce i studente. Tu je i ostatak populacije koji se vratio s odmora i želi osvježiti svoje tijelo od glave do pete i pripremiti ga za kišnu, hladnu sezonu koja dolazi.
A budući da nikad nije prerano za početak planiranja, nadolazeći praznici koje vaš salon može iskoristiti udaljeni su samo nekoliko mjeseci. Iako se mogu činiti daleko, vrijeme je da počnete razmišljati o svojim strategijama već sada.
4. Objavite fotografije svojih jesenskih kreacija
Platforme društvenih mreža poput Instagrama, Facebooka, Tik-toka daju vlasnicima salona besplatnu (…da, besplatnu!) priliku da ne samo verbalno reklamiraju svoje poslovanje nego i vizualno, što je još važnije.
Ove jeseni nemojte samo reći klijentima zašto ste najbolji u onome što radite – pokažite im. Uz rizik da bude potpuni klišej – zapamtite, slika vrijedi tisuću riječi.
Zaključak: Ova jesen i nadolazeća blagdanska sezona unosno su vrijeme za vaše poslovanje. Koristeći gore navedene savjete, vaš će salon biti spreman za priljev rezervacija—i moći ćete svladati umijeće privlačenja i zadržavanja klijenata kako biste povećali prihod.
Autor: Natalija Crnički, često zvana i profesorica za salone jedva čeka da podijeli sa vama neki novu informaciju, da savjet ili samo posluša što imate za reći.
Very interesting subject, regards for putting up.Leadership